225/40-18

Gestart door Johann, 22-09-2005 18:28:16

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: MH op 23-09-2005 10:09:10
Citaat van: Zippo op 23-09-2005 09:05:56
Uitlaten rollen bij kluinhaar!
Wegtersweg 14/24
Hengelo

bij een Volvo ... schermranden zijn niet rond.

Bij een C70 zijn alle 4 de schermranden rond zoals ik hierboven al zei, ik heb het eens met Entuscan's V70R vergeleken toen onze Volvo's naast mekaar stonden. En dus ook iets boller, meer naar buiten vooraan.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Zippo

Citaat van: BenC70ES op 23-09-2005 11:20:21
Wegtersweg 14/24
Hengelo

Bij een C70 zijn alle 4 de schermranden rond zoals ik hierboven al zei, ik heb het eens met Entuscan's V70R vergeleken toen onze Volvo's naast mekaar stonden. En dus ook iets boller, meer naar buiten vooraan.

Moet ook geen problemen geven!
Als ze 't maar voorzichting doen en eerst warm maken voordat de lak eraf springt!

Zippo

emielC70

waarschijnlijk zal 3 tot 5 millimeter al genoeg zijn!!

Johann

Achterste helft van de achterschermen lopen vrij sterk naar binnen, de voorste helft is wel ruimte.

Ik heb ook al gezien waar 't probleem zit. Auto had schade op de rand van het rechter achterscherm en alhoewel verder wel netjes gemaakt staat het hele scherm een paar mm verder naar binnen. Zal wel even kijken ok ik er een krik in kan zetten. Die spacers wil ik er eigenlijk wel bij op hebben..  ::)

M a r c

Citaat van: Zippo op 23-09-2005 11:31:34
Citaat van: BenC70ES op 23-09-2005 11:20:21
Wegtersweg 14/24
Hengelo

Moet ook geen problemen geven!
Als ze 't maar voorzichting doen en eerst warm maken voordat de lak eraf springt!

Zippo

Daar gaat het niet om. Het gereedschap maken ze meestal vast aan de naaf en de 'roller' maakt dus een cirkelbeweging. Terwijl het scherm bij een Volvo enigszins vlak loopt. Vraag maar eens aan Tom die dit ook heeft laten doen..... Die kon nadien door Heitzer Restyling de deuken uit zijn schermen laten halen, er kwam zoveel spanning in de schermen dat er spontaan plooien en deuken ontstonden..... Kijk; bij een Honda lukt dat wel dat rollen.... da's maar blik  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Johann op 23-09-2005 17:19:00
Achterste helft van de achterschermen lopen vrij sterk naar binnen, de voorste helft is wel ruimte.

Ik heb ook al gezien waar 't probleem zit. Auto had schade op de rand van het rechter achterscherm en alhoewel verder wel netjes gemaakt staat het hele scherm een paar mm verder naar binnen. Zal wel even kijken ok ik er een krik in kan zetten. Die spacers wil ik er eigenlijk wel bij op hebben..  ::)

Anders de binnenschermen eruit en een stuk van de rand afslijpen met een zachte afbraamschijf..... Daarna wel lekker dik in de ML zetten.

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: MH op 23-09-2005 21:11:29

Anders de binnenschermen eruit en een stuk van de rand afslijpen met een zachte afbraamschijf..... Daarna wel lekker dik in de ML zetten.

Daar zat ik ook aan te denken maar hoever zitten de puntlassen dan? Volgens mij is deze rand een samenkomen van twee plaatdelen namelijk.

M a r c

Citaat van: Johann op 23-09-2005 21:17:47
Citaat van: MH op 23-09-2005 21:11:29

Daar zat ik ook aan te denken maar hoever zitten de puntlassen dan? Volgens mij is deze rand een samenkomen van twee plaatdelen namelijk.

Klopt. heel veel meer dan 3 a 4 mm kun je er niet af halen.... Je moet ook een randje overhouden voor de stevigheid (voor het verband), anders krijg je een flapperscherm.

info@europeantuning.nl