Nu definitief: mini-meeting Flevoland

Gestart door joost33, 03-10-2005 21:35:24

Vorige topic - Volgende topic

joost33

Beste allemaal,

Jullie hebben gelijk, doorhakken die knoop en prik een datum! Bij deze:

Datum: zondag 9 oktober 2005
Tijdstip: van 13.30 uur - tot je geen zin meer hebt, of honger krijgt ;)

Laat even weten of je erbij bent, dan kunnen we samen evt. beslissen om e.e.a. niet door te laten gaan, mocht er toch te weinig animo zijn, maar dat geloof ik eigenlijk niet :)

Ik hoop veel mensen, met verschillende auto's  tegen te komen, zou erg leuk zijn :D

Groeten en hopelijk tot aanstaande zondag.

Joost33

Rudi

Denk dat ik ook even langs ga...alweer een tijd geleden zo'n minimeeting ;)
Dr.Go-Fast...

emielC70

Als ik er aan denk dan kom ik wel ff aanwapperen!

Emiel

Nope, gaat mij niet lukken, volgende keer beterrrr

RonnieDuck

Ik ga even kijken,..als ik eraan denk ben ik er wel even!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Joenes T-5

Als het goed is, kan ik dan wel, hoop het wel. In mijn mooie provincie Flevoland :P

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

joost33

Het aanmelden loopt redelijk goed, maar die parkeerplaats bij de Mac is groot genoeg om nog veel meer bolides een mooie plek te bieden!

Daarom, meldt je aan en kom ff langs!

Groeten,
Joost33

The Saint

Nou NOG geen foto's  ;)

Cker gezellig daar...
No shirt no shoes, no pinball

Rudi

hebben ook geen foto's gemaakt...opkomst viel me wel tegen,maar het was wel weer leuk...even er op uit op de Zondagmiddag.

T5 van Joenes is erg snel[ex van Zippo] blijft een waannige aanblik zo'n verlaagde T5[in dit geval met R spoiler]in je binnenspiegel :o 8)

Ik remde bij die Texaco even af omdat m'n DSI weer begon met alarm slaan,nou is dat wel vals alarm meestal bij een pomp,maar je kan nooit zeker weten...toch link dat je me daar inhaalde....hebben we toch nog even de 250km/u aangetikt ;D ;)

Tot de volgende keer zal ik maar zeggen...
Dr.Go-Fast...

Joenes T-5

Was inderdaad weer gezellig, toch jammer dat die vent van die slopel corsa niet op hetzelfde moment vertrok (160PK, NOS, top van 240, bla bla bla). Make my day! :P

Aangezien ik het stuk dagelijks rijd, weet ik waar ze mogelijk zouden kunnen staan, dat stuk is gewoon te open ;D Ook een erg mooi geluid trouwens met die dubbele pijp als je hem op de staart trapt. En die van Ronnieduck gorgelt ook wel lekker!
En die snelheid.... Tsja... Het blijft een geweldige kick! Kan het niet laten ;D;D;D

PS bedankt voor de complimenten en tot ziens!

joost33

Leuk zo'n allereerste meeting, zeker als je auto pas een kleine maand in bezit hebt :) Kende het mini-meeting fenomeen eigenlijk alleen van m'n Alfa verleden, erg leuk om te zien dat hier de "freaks"  ;) ook bestaan.
Kan ik qua techniek en opleuken van mijn auto nog wel wat van leren. Goed, eerst dan maar op zoek naar een set goede/mooie Perfo velgen ;D

Een volgende meeting, wellicht wat grootschaliger, ik ben erbij :)!

Groeten,
Joost33