aanschaf 850R/ T-5R

Gestart door ExhaLe, 05-10-2005 00:18:26

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: ExhaLe op 08-10-2005 20:37:53
hartsikke bedankt voor de snelle reacties. ik ga gewoon eens proefrijden met ze allebij en maak dan  een keuze. Maar een volvo staat op dit moment voor de bmw. En die auto van dat filmpje is dat een gewone T5 of een R? En wat is er aan veranderd om zo lekker vooruit te komen? En zou het het overwegen waard zijn om een gewone T5  te nemen in plaats van een R? Maakt dat kwa prestaties veel uit?  Want financieel gezien is dat helemaal aantrekkelijk.

Alvast bedankt Rik

Dat is onze T-5  ;D

Er zit een andere turbo op (16T), open luchtfilterkit, 3 inch downpipe zonder kat en softwaretuning (laatste drie van www.europeantuning.com).

hpetak

Citaat van: ExhaLe op 05-10-2005 00:18:26

uit '96 .en ik wil iets snellers en het moet station zijn. nu heb ik 2 opties gevonden dat is de volvo of een Bmw 540i touring. Maar de volvo is kwa geld veel voordeliger dus gaat mijn 1e keus daarheen nu had ik er een aantal vraagjes over.

- Is een gechipte R kwa prestaties verglijkbaar met een 540 aangezien een 540 286 pk heeft en een gechipte R ook iets in die buurt heeft?

Volvofreak in spe ;D,
Die 540i is ook vet en rijdt ongehoord hard.
Een patient van mij had zon ding( nu een paar jaren verder heeft hij een 760 )ben ik tijdens de behandelingen door een rondje mee wezen rijden echt top.lekkere druk in je rug.
Met mijn vorige 850 estate t5 gechipt heb ik eens het geluk gehad om een 540i te volgen tot 250 km/u(in Nl).
Boven de 215 ging hij iets harder maar tussen de 130 en 215 gewoon aanhaken 8). ;D
Een hoge druk turbo  :Pis gewoon vet.
Maar ik zou voor volvo R gaan !!

Joris_Scholte

Citaat van: hpetak op 09-10-2005 21:16:08
Citaat van: ExhaLe op 05-10-2005 00:18:26

uit '96 .en ik wil iets snellers en het moet station zijn. nu heb ik 2 opties gevonden dat is de volvo of een Bmw 540i touring. Maar de volvo is kwa geld veel voordeliger dus gaat mijn 1e keus daarheen nu had ik er een aantal vraagjes over.

- Is een gechipte R kwa prestaties verglijkbaar met een 540 aangezien een 540 286 pk heeft en een gechipte R ook iets in die buurt heeft?

Volvofreak in spe ;D,
Die 540i is ook vet en rijdt ongehoord hard.
Een patient van mij had zon ding( nu een paar jaren verder heeft hij een 760 )ben ik tijdens de behandelingen door een rondje mee wezen rijden echt top.lekkere druk in je rug.
Met mijn vorige 850 estate t5 gechipt heb ik eens het geluk gehad om een 540i te volgen tot 250 km/u(in Nl).
Boven de 215 ging hij iets harder maar tussen de 130 en 215 gewoon aanhaken 8). ;D
Een hoge druk turbo  :Pis gewoon vet.
Maar ik zou voor volvo R gaan !!

Even geheel off-topic, maar lijkt mij geweldig om een tandarts te hebben die tijdens de behandeling nog ff met je meegaat om je auto te testen. Zie ik de mijne niet doen, is er eentje van het type Zo-doet-u-de-mond-maar-even-open....-hmmm-ja,-ik-zie-het-al.  ;)  ;D