animal's belevenissen

Gestart door animalT5R, 09-10-2005 20:46:26

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: pwassink op 11-10-2006 09:03:54
Citaat van: GeertG op 11-10-2006 08:44:06
;D ;D ;D

Ligt wel mooi parallel aan het bruggetje, dus toch een vakkundig machinist  :eusa_whistle:

En dit alles rijdend gerealiseerd, niet in uitgeklapte toestand volgens mij, t hijsblok zit ja aan de bumper .. kwestie van Oeps ?  :eusa_think:

Dat is geen bruggetje, maar afzethekken. Die kraan zat vast met de wielen in de berm. Toen de machinist hulp ging halen is de kraan verder de kant in gezakt en gekanteld.

Is hier vlakbij gebeurd  :P

pwassink

Citaat van: elianmars op 16-10-2006 22:45:26
Citaat van: pwassink op 11-10-2006 09:03:54
Citaat van: GeertG op 11-10-2006 08:44:06
;D ;D ;D

Ligt wel mooi parallel aan het bruggetje, dus toch een vakkundig machinist  :eusa_whistle:

En dit alles rijdend gerealiseerd, niet in uitgeklapte toestand volgens mij, t hijsblok zit ja aan de bumper .. kwestie van Oeps ?  :eusa_think:

Dat is geen bruggetje, maar afzethekken. Die kraan zat vast met de wielen in de berm. Toen de machinist hulp ging halen is de kraan verder de kant in gezakt en gekanteld.

Is hier vlakbij gebeurd  :P

Een dubbele Oeps dus voor die man ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ben

Citaat van: animal op 16-10-2006 20:44:43
Hier een mobiele telekraan van de firma Riwal:

Zo hé, dat is een stevige jongen! Veel groter dan ik dacht! Impressive!

FGG

Alles even doorgelezen, een tijdje niet alles gelezen. Klinkt allemaal goed, Jo!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hen3

Citaat van: Ben XC70 op 17-10-2006 09:08:17
Citaat van: animal op 16-10-2006 20:44:43
Hier een mobiele telekraan van de firma Riwal:

Zo hé, dat is een stevige jongen! Veel groter dan ik dacht! Impressive!

Wacht maar tot ie 'm nog wat verder uitschuift....

Rudy-M

:eusa_dance: Gaaf man! Alleen maar mooi dat het bedrijf vertrouwen in je heeft. Je werkt er hard genoeg voor.

855-Champagne

Goed gedaan hoor Jo , nu kan je een keer een airco voor me op het dak zetten :eusa_dance:

Rijns_t5r

ik had je al gesproken op de sleuteldag johan,nu ff bijgelezen hoe en wat je allemaal bereilkt heb,nou petje af hoor,ik ben nu bijna 18 jaar brugkraan,topkraan,drijvende kraan machinist,maar ik leer elke dag nog bij,dus heel veel succes :eusa_dance:
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

animalT5R

Iedereen die in de bouwnijverheid werkzaam is,krijgt als het goed is een blad in de bus over het loopbaantraject,blad heet ''Wat doe jij morgen''.
Nu is het zo,dat ik in een editie sta ;D

Dus hoop niet dat iedereen te veel is geschrokken...... ;D

Misschien dat een mod de hoogte zou kunnen aanpassen zodat de text goed te lezen is...bvd

Mod edit: foto's klikbaar gemaakt ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Ben

Jemig Beest, je wordt nog eens een BNer  :eusa_think:
Tekst is wat mij betreft goed te lezen.

Emiel

Turbobiker

Citaat van: Ben XC70 op 02-11-2006 21:11:13
Tekst is wat mij betreft goed te lezen.

Of jij hebt een sterkere bril...

of jij hebt een 17" scherm ;D
De Tussenpaus

Turbobiker

Goed Johan, lachen!

(en hoe zit het met je eigen kraan?)(ik zag dinsdag op de A9 richting Alkmaar een mega kraan van Saan afgesleept worden..., moest toch even aan jou denken ;) )
De Tussenpaus

animalT5R

Citaat van: Turbobiker op 02-11-2006 21:21:18
Goed Johan, lachen!

(en hoe zit het met je eigen kraan?)(ik zag dinsdag op de A9 richting Alkmaar een mega kraan van Saan afgesleept worden..., moest toch even aan jou denken ;) )

Zeker weten dat ie van Saan was?? bij ons is er namelijk een mobiele Torenkraan afgesleept van de week..en die ging ook namelijk richting alkmaar(kleurstelling groen met geel).
Vwb de eigen kraan...ben deze week al de hele week op route geweest,in me eentje,vertrouwen is goed,heb ook al sleutels vd zaak,en sinds kort ook telefoon van de zaak..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Clapton

Met belangstelling volg ik al een tijdje je Blog, ik heb absoluut groot respect voor je doorzettingsvermogen en karakter, grote klasse !! :eusa_clap: :eusa_clap: