Ook ff voorstellen

Gestart door v70classic2000, 21-03-2006 18:20:37

Vorige topic - Volgende topic

v70classic2000

Hallo forumleden,

Zo ik zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Wim 52 jaar, getrouwd en 5 kinderen, woon onder de rook van Rotterdam en ben werkzaam als consultant. Van mijn baas heb ik een peus 307 sw gekregen (mijn 4e peugeot al), maar gezien het belasting regime wilde ik prive toch maar wat anders gaan rijden, zodat ik geen bijtelling meer heb. Na wikken en wegen ben ik op een Volvo uitgekomen en na wat zoeken via Marktplaats etc heb ik een mooie metalic blauwe V70 classic 2.5 op de kop getikt. Hij heeft wel aardig wat kilometers onder z'n banden door (300K), maar altijd dealer onderhouden en netjes op tijd zijn beurten. De standaard opties zitten erin en de bekleding is half leer, grijs. Ik heb hem in het midden van het land gekocht, maar uiteindelijk blijkt hij hier oorspronkelijk vandaan te komen, dus hij is weer terug op zijn oude honk. Heb inmiddels wat kleine wijzigingen aangebracht. De Sony radio vervangen door een SC 805 en de achterportieren en D-stijlen voorzien van speakers. Dit geeft gelijk een veel beter geluid. Er zat een origenele Nokia-Volvo handsfree set in met luidspreker en microfoon in de hoodsteun. Deze set heb ik inmiddels omgebouwd naar een Nokia CK-7W BT set, welke ook perfect werkt. Er zitten wat beschadigingen aan de buitenkant, kleine deukjes, krassen etc. maar deze zal ik nog netjes wegwerken. Wel moeten de koplampglazen worden vervangen en de linker mistlamp. Dan ook maar een paar foto's en dan is het verhaal compleet.

V70classic2000

Jimbo

Welkom Willem,

gelijk een paar mooie heldere koplampen er in? Er zijn een paar mensen op het forum bezig met z'n allen heldere koplampen te kopen. Dat scheelt een hoop eurootjes...

v70classic2000

Ja, heldere koplampen is wel leuk, maar ook wel prijzig.  Mijn doel is de auto zo origineel als mogelijk te houden.

Het lukt nog even niet de foto's te plaatsen kan iemand mij misschien advies geven hoe te doen? (knippen en plakken lukt niet)

V70classic2000

big ben

Citaat van: v70classic2000 op 21-03-2006 18:41:01
Ja, heldere koplampen is wel leuk, maar ook wel prijzig.  Mijn doel is de auto zo origineel als mogelijk te houden.

Het lukt nog even niet de foto's te plaatsen kan iemand mij misschien advies geven hoe te doen? (knippen en plakken lukt niet)

je gaat even naar imageshack , een site waar je gratis foto's kan hosten.
door op het browse knopje te drukken krijg je de mogelijkheid om een bestand (foto) te selecteren vanaf je harde schijf.
na een bestand te hebben geselecteerd klik je vervolgens op host it!.
er verschijnt nu een nieuw venster met daarin enkele hotlinks.
klik nu met je linkermuisknop in het venstertje van Thumbnail for forums (1).
vervolgens klik je met de rechtermuisknop en selecteert copy (kopiëren).
nu ga je terug naar dit forum, in het topic waar je de foto wil klik je weer op je rechtermuisknop en klikt paste (plakken).
na verzenden verschijnt je foto in de vorm van een thumbnail, een kleine versie van je foto.
door op de thumbnail te klikken verschijnt de foto in groot formaat in een nieuw venster.

;) ;) (topic algemeen)

Proficiat met je aankoop!! 8)

Big Ben

The Saint

Welkom op het forum Wim, en gefeliciteerd met je V70  :D
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Alsnog welkom Wim!

Als eerste sponsor van het Laserblue Audioproject ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Roller

Hoi Wim
welkom!!

Zelf ook net in het bezit van een V70 tdi.
Hier voor een 855 op gas.

Roller
rollen of niet rollen
thats the question

v70classic2000

Hier zijn dan de foto's (met dank aan Big Ben)

V70classic2000

big ben

Citaat van: v70classic2000 op 26-03-2006 19:53:53
Hier zijn dan de foto's (met dank aan Big Ben)

Ho, ho ik heb het ook maar gekopieerd  :-[ :-[  (topic algemeen "hoe plaats ik een foto"
Ludo)

;)