Nieuwe 850 T5 plus eigenaar (en broer)

Gestart door J a a p, 04-10-2005 00:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sas

sorry, een Supersprint ja. Ik zelf heb een Simons, deze is wat minder luid. Ja ik bedoelde een k&n filter.
En inderdaad niet af fabriek verlaagd waarschijnlijk. maakt ook geen fluit uit natuurlijk, maar ik dacht dat jullie een Sportsline hadden.

Ieder geval heel veel plezier ermee!

J a a p

Wannabe C70 rijder.

Keesjan

Hoi Jaap ( en Bob),

Welkom hier enne...mooie auto hoor ! Staat er strak bij.
Moeilijk he, wachten tot je jouw volvo naast die van collega-artsen mag parkeren op de personeelsparkeerplaats  8)
Veel plezier gewenst met de auto en ik ben ook benieuwd naar het interieur trouwens.
Altijd makkelijk om een arts op het forum te hebben. Beetje online second-opinions aanvragen. Misschien kunnen we een medisch gedeelte openen?

groeten,
Keesjan

J a a p

Het is heel moeilijk om klachten te beoordelen zonder de patient in levende lijve voor je te hebben. Ik ben ook nog geen arts, over een jaar pas... Ben wel al afgestudeerd in de geneeskunde, maar om je arts te mogen noemen moet je nog dik 2 jaar stage/coschappen lopen. Maar ik wil het wel proberen op eigen risico... ;D
Wannabe C70 rijder.

redcat

Welkom VolvoJaap/Bob,

Goeie keus hoor, een heel mooi exemplaar mag ik wel zeggen. Neem aan dat die glimlach nog steeds niet van zijn gezicht verdwenen is ;D
En hopelijk kunnen we jou na je stage/coschappen dan ook begroeten als eigenaar van zo'n mooie wagen (maar denk dat dat wel goed komt  ;))

Walter

(die de laatste tijd helaas teveel artsen in functie heeft gezien  :()

Lempke

Hoi VolvoJaap,

strakstrakstrakstrakstrakstrakstrak en nog eens strak.  ;D
Superstrak vind ik deze bak.
Welkom (both of you) and enjoy your car.
Houdoe,
                           8)
Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

totziens

En hij rijdt ook nog eens strak!