wat gaat er komen?een ide!

Gestart door hpetak, 08-10-2005 10:06:06

Vorige topic - Volgende topic

hpetak

volvofreaks ;D,

Het gesprek heb ik,samen met Michaela(mijn vrouw) :P ;D, inmiddels gehad.Ze hebben de visco,haakse overbrenging en rubbers vervangen.De brom bij 100 km/u is er nog wel maar duidelijk veel minder(2500 toeren nog).De kardanas zou dan nog over blijven om het brommen nog meer te verminderen.. Dat ga ik dus niet doen!Ik heb afgesproken dat ik eerst ermee ga rijden om te kijken of mij dat beetje brommen op de zenuwen gaat werken.De afbetaling regelt Michaela uiteindelijk met Jo.
Ik heb een goeie deal kunnen sluiten waarbij ik een fractie betaal van de totaal prijs.
Blijkbaar maakt het toch wel wat uit als je al jaren klant bent(ook de rest van de familie)Ik moet zeggen dat volvo scholten dat heel netjes heeft afgehandeld.Natuurlijk hoefde ik die 2 weken leenauto ook niet te betalen :o ;
Ik denk dat ik er nog een klein jaartje mee ga rijden en dan knal ik die v70R Awd eruit. Met pijn aan mn hart :'(. Maar het lijkt niet meer hetzelfde.
De winnaar is LUDO!! ;D
(eerst leek het of Claudia ging winnen want het gesprek vond plaats naast een zwarte xc90 ;D)

Ik dank jullie allemaal voor het meedenken.Jullie hebben me allemaal goed opgebeurd.En ik weet nu hoe het zit met die aandrijflijn.
Gegroet Hans

Frans Harkema

Citaat van: Frans Harkema op 08-10-2005 12:55:13
Ze gaan je voorstellen om te gaan zitten.
Daarna bieden ze je een kopje koffie aan.

Hé, hoe zit dat? Mocht je niet gaan zitten en heb je ook geen koffie gehad?        ;D

Rudi

Ik sta nog steeds versteld van Volvo scholten dat je maar een fractie hoeft te betalen Hans,wel mooi natuurlijk...lijkt haast een utopie...
Dr.Go-Fast...

ed

Hoezoo versteld. De dealer heeft toch het verkeerde vervangen, dus van enige coulance mag wel sprake zijn. Op dit soort momenten ben je denk ik blij met de dealer, want dit hoef je niet zo snel bij een wat kleinere garage te verwachten denk ik.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!