Ervaringen met Brakemax schijven/blokken

Gestart door 850blues, 15-10-2005 16:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

M a r c

Ik gebruik Keramisch Vet van Kent. Prima spul! Gebruikt het ook op de wielbouten tegen vastroesten e.d.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Ik dacht dat het hier over ervaringen met Brakemax schijven/blokken ging.........  :eusa_think:

Johann

Citaat van: elianmars op 05-12-2006 18:27:48
Ik dacht dat het hier over ervaringen met Brakemax schijven/blokken ging.........  :eusa_think:

Dit gaat even over hoe je die blokken tegen die schijven moet drukken..  ;)

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 05-12-2006 13:17:32
...van Kent.

Die hebben inderdaad heel veel goede spullen  :)


Hier ook nooit problemen gehad met kopervet hoor, en zoals al gezegd tot meer dan 1000° bestendig, hoe 't in godsnaam bij de ABS sensor kan komen is me ook een raadsel. Gewoon niet teveel opdoen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Ach...... dan doe ik ook maar vrolijk mee...  :P

Als kopervet schadelijk zou zijn voor de ABS sensoren, zou de halve 850 club problemen moeten hebben.

Ik denk dat de Volvo sensoren gewoon beter bestand zijn tegen dat spul....  ;D

Johann

Citaat van: elianmars op 05-12-2006 20:32:37
Ach...... dan doe ik ook maar vrolijk mee...  :P

Als kopervet schadelijk zou zijn voor de ABS sensoren, zou de halve 850 club problemen moeten hebben.

Ik denk dat de Volvo sensoren gewoon beter bestand zijn tegen dat spul....  ;D

Ja Ho!  :eusa_hand:

:eusa_naughty:

Gaat hier niet over sensoren maar over de blokken waar vet op moet!  :P

elianmars

Citaat van: Johann op 05-12-2006 20:33:32
Citaat van: elianmars op 05-12-2006 20:32:37
Ach...... dan doe ik ook maar vrolijk mee...  :P

Als kopervet schadelijk zou zijn voor de ABS sensoren, zou de halve 850 club problemen moeten hebben.

Ik denk dat de Volvo sensoren gewoon beter bestand zijn tegen dat spul....  ;D

Ja Ho!  :eusa_hand:

:eusa_naughty:

Gaat hier niet over sensoren maar over de blokken waar vet op moet!  :P




Sorry, Johann........ :-[

thiest5

ja het klopt wel iedereen blijft dat spul gebruiken dat kopervet dat ben ik met jullie eens. maar ik vind kopervet goed voor een bout die ik ergens indraai waarvan ik later hem zeker ook nog los wil hebben. Dat witte high temp grace is echt perfect ik smeer het ook overal op. deurvangers,naven,wielbouten, remklauw geleiders, allemaal zaken die temaken hebben met of temperaturen en daar ook onder die omstandigheden gesmeerd moeten blijven. Ik zweer bij dit spul en gebruik het ook altijd bij mij op het werk en in prive smeer ik ook alles maar lekker in want je kunt beter sommige delen van de geleiding lekker in het vet zetten niet TE veel natuurlijk. is altijd beter dan een beetje wd40 of andere meuk erop spuiten wat meteen oplost wat ik sommige beunhazen in garages wel eens heb zien doen.


elianmars

Vandaag heb ik de schijven weer even flink op hun donder moeten geven (ik reed een klein beetje veel te snel een afrit op, waar iemand bijna stil stond......). De (RedStuff) blokken waren nog niet echt warm, dus het was ff behoorlijk trappen.

Schijven zijn goed heet geworden, maar hebben zich kranig gehouden.

Ik denk dat ik toch maar een tussenweg moet gaan zoeken, qua remblokken. De RS zijn eigenlijk te hard, denk ik.

b0nkolok

Let op:
De SPORTSCHIJVEN van Brakemaxx voldoen onder mijn groene uitstekend.  De REMBLOKKEN zijn echter K@#, dus -on topic- monteer perfecte -andere- blokken met die schijven en je remt veel prettiger (soft of noodstop).
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

J a a p

Hoe bestel je die brakemax 302 schijven?? Ik zie ze niet op autoparts online staan. De eigenaar weet het ook niet.. Heeft iemand een partnumber?
Wannabe C70 rijder.

b0nkolok

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

J a a p

Bedankt voor de link, maar ik zie nergens staan dat het 302 mm schijven zijn? Kijk ik nog steeds niet goed?
Wannabe C70 rijder.

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

J a a p

Aha, ik moet de  17410/S hebben. Dat wist ik allang, ik wou alleen m,aar even kijken of jullie t ook wisten  ;D ;D

Dank.

Nu moet ik dus ook de remklauwverlengers hebben dus? Waar kan ikm die het beste/goedkoopste halen?


Wannabe C70 rijder.