Interieur tuning

Gestart door Johann, 05-11-2005 14:12:11

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Weet iemand of er weerstanden zijn die de gordel spanner, de SIPS en de stuur airbag kunnen vervangen?

@®-

Als je alle airbag elementen eruit wilt halen kan je ze toch gewoon loskoppelen en het lampje uit je dashboard halen.

Die vervanginsweerstand is er alleen maar om de overige airbags e.d. te laten werken zonder dat de mudule denkt dat er een storing in een aribag zit. Dat is nu niet van toepassing omdat wat ik jou verhaal opmaak dat je het systeem wilt uitschakelen, dus maakt die storing niet uit. Alleen dat lampje op je dashboard is irritant, dus die zou ik eruit halen.

thuur

Johann, je bedoeling is me ook niet helemaal duidelijk.. Ik neem aan dat je het systeem eruit wilt slopen om nog een kilootje gewicht te besparen ??? Waarom dan de module ook niet?

Als het systeem er helemaal uit is moet je idd het lampje verwijderen. Sterker nog, Volvo's zonder airbags hebben af-fabriek geen lampje erin zitten. (Andere lampjes zitten wel erin, ongeacht of de auto is uitgerust met de betreffende optie of niet).

Gr 8)