850 T5R station ND-TL-67 olijfgroen

Gestart door Frans Harkema, 08-08-2005 15:27:43

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Mooi ja 8)
Maar het is niet echt een quiz om te raden welk getal je hebt afgeplakt op je kenteken ;) Dajj d'r moar schier veule plezier met giet beleem'

Esveldt

Mooi mooi!!!

Ahum, alleen die achterlichten!!! Oei oei, beetje mat of niet?

Paul

Rayman

Mooie auto Frans! Lijkt als twee druppels...Hoeveel kilometer heeft deze T-5R gelopen?

Mooi exemplaar; deze estate ziet er goed uit. Netter dan de mijne op dit moment... ;) Mijn complimenten.

Frans Harkema

Citaat van: Rayman op 28-08-2005 22:12:26
Hoeveel kilometer heeft deze T-5R gelopen?

deze estate ziet er goed uit.

272 dkm, schijn bedriegt, op een foto zien alle auto's er goed uit. Deze heeft ook z'n krasjes, deukjes en spoilerscheurtjes........ ::)

johan283

hahahah Frans,

Afplakken van het kenteken heeft met dit  topic titel zo niet veel zin........... :))

)()()sT

Mooie bak Frans!

Haha, zie toevallig net een 850 estate te koop staan met ND-TL-92  :)

Veel veilige en probleemloze kilometers gewenst!

denkweb

Citaat van: Ludo op 27-08-2005 15:04:15
Citaat van: Frans Harkema op 27-08-2005 14:55:24

Verdere werkzaamheden zullen nog volgen (chip en zo...).

begin maar eerst met een foto.  ;D

en niet vergeten: [size=0.5]de gegevens van de 'nieuwe' via de clubsite doorgeven.[/size]  ;)

Dat moet nog steeds gebeuren! ;`) Strafpunten Frans! Maar voor deze keer zal ik het voor je oplossen  ;D

thuur

Frans, hoe heb je nu uiteindelijk de nieuwprijs bepaald?

Ik zie bij autoweek maar liefst 3 auto's die aan een 'T-5R' voldoen, maar de nieuwprijzen wisselen tussen 44d en 52d euro ???

En uiteraard, wat was voor jouw auto de nieuwprijs?

Gr 8)

Frans Harkema

De nieuwprijs van mijn auto was destijds: Fl. 110.930,= dan wel €50.338,=  Ik heb de dealer gevraagd dat even voor mij uit te zoeken........... ;D