welke automaat voor een 850 T5

Gestart door Jefklm, 09-11-2008 14:55:49

Vorige topic - Volgende topic

Jefklm

Hallo allemaal,
mijn aut slipt volledig, niet voor of achteruit, garage zegt einde oefening. Wat kan ik allemaal zelf doen om dit te controleren (spoelen zeef..) ik heb een brug met alles erop eraan?

Verder hebik een 1208890 bak eronder zitten. Wie weet welke ander typen ook mogelijk zijn en wat met de electronica (ik heb een 1208560 op het oog).

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

gr,
Jeff

Enno

1208560 is een MY 95 bak

1208890 is een MY 96 bak

Meer weet ik er niet over te zeggen. Ik vermoed dat dit moeilijk is om werkend te krijgen.....

Jefklm

he, bedankt voor je reactie. weet je waar MY voor staat? is 96 dan het bouwjaar? Hoor het graag van je!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Jefklm

ok duidelijk, ik weet dat het MY verschillend is vandaar dat ik vraag of dat mogelijk problemen oplevert. Ene revisie bedrijf zegt wel ander weer niet. Helaas kan nog niemand kan me een helder antwoord geven. hoop dat ik iemand vind!

Iedergeval bedankt voor je rea.
Jeff

-D©©©L-

bakken zijn subtiel anders wat betreft de plaats en type van de snelheids sensor en het gemeten aantal pulsen.

Jefklm

Betekend dit dat het niet uitwisselbaar is of maakt het niet uit dat de sesor een andere plek heeft?

Enno

Citaat van: -D©©©L- op 09-11-2008 19:10:21
bakken zijn subtiel anders wat betreft de plaats en type van de snelheids sensor en het gemeten aantal pulsen.

Volgens mij is dit wat anders dan een slechts een andere plek.