Even voorstellen

Gestart door Bosje, 31-10-2005 16:34:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bosje

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje lid van het forum maar heb het voorstellen voor me uitgeschoven.

Ik woon in Utrecht ben in het gelukkige bezit van een V70 bj 98 gekocht met 90.000 op de teller en staat nu op 246000 er wordt hoofdzakelijk gebruikt door mijn vrouw.  
Heb ongeveer 5 maanden geleden een T5 automaat gekocht bouwjaar 94  met 158000 op de teller.
Is geleverd door Scholten en de hele onderhoudshistorie zit erbij zelfs de aankoopfactuur.
Heb distributie en riemen laten vervangen.
Optisch moet er wat aan gebeuren heeft rondom wat parkeerschade en heeft een wat grotere schade aan linker achterspatbord en deur.
Aanschafprijs en technische staat was voor mij doorslaggevend om toch tot aankoop over te gaan en natuurlijk het heerlijke gevoel van power.

Vriendelijke groeten


Turbobiker

2 van die mooie Volvo's maar liefst ::)

Dat vraagt om veel foto's ;D

Succes met het oplappen en veel plezier met de T5 ;D ;D
De Tussenpaus

elianmars

Mooi dat er weer een 850 is gered van de ondergang! Ik zie het graag dat een schade-Volvo weer netjes hersteld gaat worden  :)

Welkom hier en hou ons op de hoogte (met heel veel foto's! ;))

Bosje

Schade is gelukkig beperkt (alleen plaatwerk en auto is gewoon rijdbaar) zal asap wat foto's plaatsen

Bosje

Enkele foto's bij aanschaf moest nog worden gewassen en dit is de schade





elianmars

Ik had ook niet het idee dat het een wrak is, hoor  ;)

Alleen zijn er ook mensen die gewoon met zo'n schade doorrijden, met alle gevolgen van dien.
Dat vind ik zonde van zo'n wagen.

Ik ben trouwens stiekem een beetje jaloers op je mooie afneembare trekhaak  ;D ;)

sas

Hier is zeker nog een heel mooie auto van te maken. Zo zie je dat een lage km-stand geen invloed heeft hoe een auto eruit ziet. Beter lange ritten dan veel stadsverkeer en kleine afstanden. Maar feit blijft dat de km stand niet verkeerd is, en de kleur vind ik persoonlijk zeer mooi. Ga je de schade nog verhelpen?

Succes ermee!

p.s.

En kun je zo'n trekhaakkapje los lopen?  

Bosje

Vorige eigenaar kocht de auto met 128000 Km  heeft er in een jaar 30.0000 km mee gereden (+ een muurtje meegenomen) van Boxtel naar Nijmegen, hij ging verhuizen naar Tilburg en heeft een diesel aangeschaft ( geen volvo voor zover ik weet) en wilde er echt vanaf, wat zich weer vertaalde in een zeer aantrekkelijke aanschafprijs.
 

Ben als ik het goed heb de 4e eigenaar

Wat er gaat gebeuren is het volgende:
Distributie plus multiriem ( gedaan)
Remklauw links achter ( over 1,5 week bij Marc van  ET) loopt aan
APK voor 1 december
Automaat Flushen ( een van de flush dagen en na dat ik lid ben geworden van de club)
plaatwerk en spuiten (als de beurs weer iets gevuld is)
Evt veerpoot brug

Wellicht nog meer tips?
Bedankt voor jullie reacties!

Bosje

  Sas ik heb geen idee wat betreft het kapje!

Bosje

Nog even een foto van de V70

Afgelopen zomer: Corsica Room with a view.

Bosje

Zo kan die wel weer even, de dakkoffer is een Zweedse Autoform. geeft geen krimp ongeacht de snelheid.

Lempke

Bosje,

Merci voor je uitvoerig verslag, en ik neem aan dat je je een nulletje hebt vergist??!?
Welkom,

Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.