Alarm klasse III V70 classic

Gestart door Roy V70R, 03-09-2005 22:34:36

Vorige topic - Volgende topic

Roy V70R

Hey guys,

Wie weet toevallig of de cpv aansturing ook het alarm inschakeld.
Bedoel dus hiermee te zeggen, dat als de CPV via een andere module wordt aangestuurd of het alarm dan wel wordt ingeschakeld. ???

Dit ivm een x-periment

Greetz Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

thuur

Volgens mij niet. Het alarm bestuurt wel de cv (open en dicht), maar andersom niet. Zou wel al te gevoelig zijn ivm diefstal (juiste kabeltje aan de massa leggen en het alarm is eraf :P).

Gr 8)

BartRas

Niet het alarm maar wel de startonderbreker.
there is no substitute for PK's

Hylco

i.d.d. Ik gebruik regelmatig de centrale deurvergrendeling als m'n honden in de auto zitten terwijl ik bijv. even bij de slager ben :) Juist zodat het alarm niet gaat loeien van een stel enthousiaste honden.

elianmars

Citaat van: Hylco op 06-12-2005 06:50:57
i.d.d. Ik gebruik regelmatig de centrale deurvergrendeling als m'n honden in de auto zitten terwijl ik bijv. even bij de slager ben :) Juist zodat het alarm niet gaat loeien van een stel enthousiaste honden.

Ik doe hetzelfde, alleen niet met honden, maar met kinderen  ;D ;D

Christiaan

Ik heb zo'n Volvo euro alarm.
Laatst de gebruiksaanwijzing weer eens doorgenomen.
Blijkt er de mogelijkheid te zijn om je interieur sensoren tijdelijk uit te schakelen. Stap 1: activeer alarm, stap 2: druk binnen 10 sec. het kleine knopje in (blinkers bevestigen uitschakeling ultrasoon).
Lekker praktisch voor idd de kids e.d.
Misschien dat andere volvo alarmen ook zo'n functie hebben?
Christiaan

Hylco

Die van mij heeft het wel en ik heb het weleens gebruikt. Probleem van honden echter is dat ze nogal op en neer kunnen gaan springen en volgens mij zit er ergens onder de kap nog een sensor die beweging signaleerd, want hij ging af en toe alsnog af.

Christiaan

Da's de hellinghoek sensor, Zit l.a. in de kofferbak.
Die honden van jou zijn dan wel wat meer dan een poedeltje o.i.d. ;)
Edit: Toch niet zo'n standaard retriever he (en dat jij een pijp rookt met ruitjes pet op) ;D
Christiaan

Hylco

Citaat van: Christiaan op 07-12-2005 15:32:44
Da's de hellinghoek sensor, Zit l.a. in de kofferbak.
Die honden van jou zijn dan wel wat meer dan een poedeltje o.i.d. ;)
Edit: Toch niet zo'n standaard retriever he (en dat jij een pijp rookt met ruitjes pet op) ;D
Christiaan

Ik ben student en het roken uit een pijp laat ik over aan m'n roffel. Twee schaapshondjes (formaat Friese Stabij) komen samen wel neer op een retriever, maar verder ben ik nog niet ZOOOOOO"N saaie Volvo rijder. ;D