chassiscode en veerpoot

Gestart door mbk, 18-10-2005 02:39:13

Vorige topic - Volgende topic

mbk

ik ben aan het stoeien om de goede originele veren bij mijn 850 t5r te zoeken. Ik heb chassiscode S2YEKPL. Ik ben in het gelukkige bezit van het werkplaats zakboekje, deze kent echter de S2 code niet. Deze twee letters geven de voorste veer en schokdemper weer. Ik heb een T5R uit 1994, en heb nu van de dealer de originele veer type 3546833 gekregen. Bij de dealer kwam men er ook niet uit, de code staat S2 letters staan ook niet in de computer en er zijn verschillende veren te krijgen voor de 850. wie weet welke veer er onder moet? Ik wil t zeker weten voordat ik ze er onder zet......

mbk

Nou helaas geen reacties, kennelijk weet niemand wat er onder moet. Heb vandaag de nieuwe veren er onder gezet, maar gek genoeg blijft de auto zo'n 2 cm scheef staan. De rechter zijde is lager als links. Alles is vervangen, schokbreker, veer en rubbers, en draagarmen. Helaas zonder resultaat. Als ik naar de veren kijk dan is de rechter veer meer ingedrukt, conclusie dat de auto aan die zijde gewoon zwaarder is. Ik neig toch dat de veren die ik er nu onder heb gezet niet de juiste zijn. Wie o wie weet meer.....