Blij met mijn 850 T5 Estate

Gestart door moerland, 29-08-2005 19:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Heeeel erg grappig die telefoon!!! Ik heb een iets ouder/jonger model (2200).

Hoe is dat gedaan met die telefoon?

Paul

RRRRR_Ramon

En na ca. 3 maanden alweer te koop; moerlands 850 T5 Estate  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Paul75

Vraag me af waarom..ie te koop staat. Vind het interieur in ieder geval wel mooi..alleen die houten telefoon niet...lol
Volvo er is geen betere!
Ik krijg hier trouwens ook niet een leuk plaatje tevoorschijn. ;)

moerland

Of ik met mijn knie tegen die speaker kom? Nee. Ik ben zelf 1.83 en heb er nul komma nul last van. Als je een stuk langer bent is het volgens mij ook nog geen probleem en mocht je echt de 2.35 in lengte passeren kun je ook nog je stoel in allerhande posities stellen en hetzelfde geld voor het stuur. Hij zit dus echt niet in de weg.

moerland

Die telefoon is er ooit ingebouwd. Het is een geheel functioneel op en top apparaat. Handsfree, SMS-en geheugen etc etc het kan allemaal. Handig voor als je een provider hebt die je een dual-sim kan verkopen. dwz twee identieke SIM kaartjes voor/met  hetzelfde telefoonnummer. Als ik nu gebeld wordt gaat zowel mijn mobiele telefoon als de telefoon in de auto af.
En ja, of je het mooi vind of niet... smaken verschillen. Zelf vind ik dat het enorm luxe interieur in combinatie met deze telefoon het wel een echte "directeurs-auto" maakt.

moerland

Hij staat te koop omdat ik graag (Volvo) automaat wil gaan rijden. Niet omdat er iets aan mankeert, want er mankeert niets aan, integendeel!