Dimlicht rechts probleem

Gestart door AntonioMontana, 12-11-2005 11:30:38

Vorige topic - Volgende topic

AntonioMontana

Sinds gisteren doet mijn rechter dimlicht het niet meer :'(, links doet het prima en grootlicht beiden ook.
Eerst dacht ik natuurlijk aan een simpel kapot lampje, vervangen maar nog steeds geen rechter licht. Toen zekering nummer 22? vervangen, en nog geen licht.

Wat zie ik over het hoofd? Ik hoop niet op een kabelbreuk oid dat kan ik denk ik zelf niet oplossen. Moet ik andere zekeringen vervangen, aanduwen?

Ik kijk er vanmiddag nog even naar, maar hopelijk komt hier het verlossende antwoord :)

@®-

Ik heb het ook gehad en het was een kabelbreuk bij de stekker op het lampje. dus ik denk dat je het moet zoeken in de kabel anders moet je gewoon een bypass leggen.

AntonioMontana

Hmm een bypas leggen vanaf waar?  :o
Ik weet niet hoe dat draadje loopt vanaf de lamp naar beneden en dan ben ik m kwijt...

Kan ik dan eender wat voor electrische draad gaan trekken? Of moet dat een speciale zijn, kan me voorstellen dat de dikte van de draad uitmaakt oid?

Ik hoop eind van de vanmiddag tijd te hebben om ernaar te gaan kijken, dank voor de tip in ieder geval!

@®-

Als de verlichting aan staat en je rommelt wat aan de draden achter op de lamp gaat ie dan aan?

AntonioMontana

Lichtjes doen het weer, meteen nieuwe Osram Silverstar erin gezet.

Enige wat ik gedaan heb is de stroomconnector op de voorlicht-unit eraf halen, vuil eraf tikken, blazen, erop klikken, en het deed t weer :D

Of het het vuil was, stiekum een los draadje of dat de connector beetje losgetrild? is ofzo weet ik niet, maar hopelijk hoef ik daar niet achter te komen meer en blijft het lichtje branden :)

Bedankt voor de tips!