schade door onbekende

Gestart door dikkegeorge, 16-11-2005 19:51:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dikkegeorge

je hebt wel eens van anderen gehoord dat die persoon schade heeft opgelopen door een onverlaat. Nou denk je, dat is niet zo mooi. Ook was er geen naam of adres achter gelaten achter de ruitenwisser dus nu maar hopen dat je er via de verzekering nog een beetje goed van af komt.

Wel nu: ik kom zaterdag uit de sporthal en zie dat mijn spiegel niet in de juiste positie staat en ga dit herstellen. Tot mijn verbazing zie ik glas op de motorkap liggen en ga op onderzoek uit. Mijn spiegel is ok maar na verder onderzoek bleek ik een grote vette deuk te hebben in mijn deur en mijn rechter voor scherm is naar zijn verdommenis. Geen lakschade van de tegenpartij te herkennen maar wel de boel bij mij verrot. Ik kan nu zo weer kwaad worden.
De onbenul is doorgereden en heeft niets achter gelaten. Daar sta je dan. Boos kwaad agressief en alles wat je daarbij kan bedenken want ik ben zo gek met mijn zilvergrijze 850 estate die ik net 5 mnden in mijn bezit heb. Ik wenste die persoon natuurlijk alle ernstige ziektes toe die er maar bestaan en ben de volgende dag maar eens foto´s gaan maken (die zaterdagavond wel politie bij gehaald etc) om maar goed alles vast te leggen. Bij het waarborgfonds zeggen ze dat ze de boel vergoeden.

Wie heeft er ervaring met dit soort zaken en de waarborgfonds? weet ook iemand een rechter scherm te liggen die ik kan gebruiken voor een 94ér estate?

bij deze bedankt alvast en ja ik ben een beetje over de schrik heen.

George

elianmars

 :-[ Ik heb zo'n drie weken geleden net een zilvergrijs spatbord verkocht......

Wat betreft ervaring met het waarborgfonds, die heb ik. En heel positief ook.

Let wel dat je bij de politie aangifte doet (of is dat al gedaan?). Anders kun je geen claim indienen bij het waarborgfonds.

Wij hadden de wagen pas twee weken toen het gebeurde........
De schade is heel netjes gemaakt (dik 1000 euro) en volledig betaald door het waarborgfonds (op het eigen risico na (ik geloof zo'n 135 euro?))

Succes!!!

Oh ja, staat dit topic niet in een verkeerde afdeling? ;)