Finally!

Gestart door 850idol, 12-11-2005 15:12:34

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: 850idol op 14-11-2005 20:37:43
Weet je zeker dat je dat weten wil?

Ik ben technisch een leek en heb m dus ANWB laten keuren. Dit is een kleine opsomming van de gedane werkzaamheden na de 1e keuring:

draagarmbus
draagarmrubbers
fuseekogelhoes
reaktiestangrubbers in achteras
stofhoes stab. stang
koplampwissermotor
turbodrukmeter en turboslang
airco vernieuwd
koppakking en oliekeringring etc
achterlichten vernieuwd
2 nieuwe banden
nieuwe voorbumper incl. spuitwerk

Verder zijn alle filters en substanties vervangen/vernieuwd en krijg ik nog op schrift dat de multiriem onlangs is vervangen bij de Volvo-dealer.

Er is voor zo'n € 3600,- aan verspijkerd na de ANWB-keuring, hetgeen mij geen euro heeft gekost. Ik had met de verkoper afgesproken de overeengekomen prijs alleen te betalen als ie in goede staat zou zijn. Ben wel tevreden over die ANWB-keuring.

Nou ik hoop dat het geen slaapverwekkend verhaal is geworden, maar je heb R zelf om gevraagd ;)

Ik hoop dat verdere reparaties voorlopig even uitblijven, want ik heb al gemerkt dat ie m aardig lust: 1 op 7.

Tot later

Groet voor nu :)  
850idol

:o :o Welke verkoper gaat (even) voor 3600 euro (laten) verspijkeren voordat zo'n wagen weggaat??
Of heb je een flink bedrag betaald voor de wagen?

850idol

Ik vind het het een goede prijs: € 6500,- met inruil van mijn Mitsu sigma 3.0 v6 uit 95 die op 2 poten te weinig liep.

Ik ben er in ieder geval 1 poot op vooruit gegaan :D

Tja, wie doet zoiets.

Ik heb hem van een autohandelaar die vanuit zijn huisadres inschrijft op diverse auto's en ze binnen een mum van tijd weer doorverkoopt aan de handel of particulier. Hij moet het hebben van de omloopsnelheid omdat ie geen ruimte/garage heeft. Deze volvo had ie wat langer staan. Hij had m zelf bij Jongerius vandaan en vond zelf dat het schandalig was zoals die m probeerde te verkopen. Hij had er al het een en ander aan laten doen toen ik langs kwam. Had wel een leuk contact met die man en ik denk dat ie m mij wel gunde. Hij heet trouwen Steef Rutten (Rutten Auto's) en hij zit in Bergen.

Groet
850idol

Ik he

Peertje

Zow... :o

Nou, je kan in ieder geval er weer jaren mee vooruit, denk ik.
Hé? Geen banner meer?