nieuw lid- verschil tss t5 en t5R?

Gestart door redattack, 20-11-2005 18:32:43

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: animalT5R op 21-11-2005 12:15:52
Citaat van: M a r c op 21-11-2005 12:09:54
Volgens mij is Redattack dezelfde als 740tic..... heeft ie ons weer mooi bij de neus  ;D

[edit]: Ik zie net dat 740tic verbannen is  ???  Zijn we tegenwoordig zó hard hier? Tis maar een forum hoor, geen gerechtshof....
----Off Topic------
V.w.b het eerste: Niet te hopen dat het diegene is,maar ga er niet vanuit...
V.w.b het tweede: Dus jou maakt het niks uit als er mensen komen en blijven gallen op het forum?
Die blijft zuigen naar bijna iedereen toe,word de sfeer ook beter van...

Hmmm, Frans is gewoon erg sarcastisch, niet iedereen zag daar inderdaad de humor van in. Maar er worden hier door anderen wel 'foutere' dingen en uitspraken gedaan.... die wél moedwillig kwetsend of beledigend zijn. Maar goed...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

animalT5R

Dat weet ik   m a r c    ,
Heb daar zelf ook mee te maken gehad,maar dat kan negen van de tien keer opgelost worden middels een PB.
Ben ook niet te min om zelf toe te geven dat ik ook wel eens te ver ben gegaan,maar als ik hier op word aangesproken zal ik het ook zeker proberen recht te zetten of op een of andere manier proberen op te lossen.
V.w.b Frans,dat was op een geven moment geen sarcasme meer...
Een geintje tot daar aan toe,maar als je het op de persoon en diens familie gaat spelen.......
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

RonnieDuck

Neemt niet weg dat het toch een T-5 is!

;)
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

thuur

Citaat van: M a r c op 21-11-2005 12:49:11
Hmmm, Frans is gewoon erg sarcastisch, niet iedereen zag daar inderdaad de humor van in. Maar er worden hier door anderen wel 'foutere' dingen en uitspraken gedaan.... die wél moedwillig kwetsend of beledigend zijn. Maar goed...

Ik sluit me bij  M a r c  aan want volgens mij is het precies zo bedoeld. Hij komt binnen en schopt op zijn manier tegen wat pseudo-heilige huisjes. Jammer dat je zoiemand maar van het forum afkicked. Frans had wel degelijk door wat er speelde en probeerde dat te doorbreken (goh, waar hebben we dat eerder gezien :-\).

Bovendien denk ik niet dat Redattack Frans is, maar goed. ;D

Gr 8)

Walter

stel dat ie het wel dan lacht ie nu zijn <mannelijk geslachtsorgaan> uit zijn broek want er gebeurd precies wat ie dan wil...

Is ie het niet, dan snapt Redattack voor geen meter waar dit overgaat. Is het een idee deze thread zijn eigen leven te laten en de discussie in een nieuwe voor te zetten, heren mods?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

The Saint

745tic was op het forum van de 7 serie ook verbannen. Aldus 745tic zelf. Nu is ie hier verbannen. Ik heb veel van zijn posts gelezen, en ik zeg dat het geen toeval is  :-X
No shirt no shoes, no pinball

RonnieDuck

Blijft het overigens nog steeds een T-5 ipv een T-5R

Welkom hoor Redattack!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

redattack

Heb geen flauw benul wie die 745tic is.  Mijn naam is Peter zoals je in een van mijn eerdere posts kon lezen.Was al een tijdje aan het uitkijken naar een 850 en zag dit wagentje staan op tweedehands en heb nog wat van de prijs kunnen afdoen.  Koopje gedaan toch of niet?
Heb ook nog een 960 GLE thuis staan, een echte Volvo-fan dus.
Kan ook niet anders als je bij Volvo Cars Gent hebt gewerkt.
(van 1990 tot 1994)   Was er bij toen de eerste 850 van de band liep.  Ben daar gestopt om mijn eigen motorzaak te beginnen.  

The Saint

Citaat van: redattack op 21-11-2005 20:09:43
Heb geen flauw benul wie die 745tic is.  Mijn naam is Peter zoals je in een van mijn eerdere posts kon lezen.Was al een tijdje aan het uitkijken naar een 850 en zag dit wagentje staan op tweedehands en heb nog wat van de prijs kunnen afdoen.  Koopje gedaan toch of niet?
Heb ook nog een 960 GLE thuis staan, een echte Volvo-fan dus.
Kan ook niet anders als je bij Volvo Cars Gent hebt gewerkt.
(van 1990 tot 1994)   Was er bij toen de eerste 850 van de band liep.  Ben daar gestopt om mijn eigen motorzaak te beginnen.  

Had ik ook niet verw8 Peter (dat je 745tic was), dus daar houden we over op.

Welkom hier, en ook met een T-5 heb je (cker als je het met Holland vergelijkt) goeie deal gedaan. Erg gaaf dat je de 1e 850 in Gent van de band hebt zien rollen  8)

Heb je je motorzaak nog steeds?
No shirt no shoes, no pinball

redattack

Werk nu als kraanmachinist, dumperchauffeur, frontlader op zelfstandige basis.  S'avonds sleutel ik nog wat aan crossmotoren.  Om er daadwerkelijk van te kunnen leven is de motorbranche te seizoensgebonden (zomer: te druk, winter: te weinig werk)  Zeker als je geen officieel dealerschap kan bemachtigen.
Doe zelf ook nog mee aan cross-wedstrijden en heb een team van 13 piloten.  Zelf was ik dit jaar kampioen van Oost-Vlaanderen en behaalde 1 van mijn piloten de Belgische titel, 2 werden er 2de en verder nog verschillende piloten in top 5.