dakreling 850 estate

Gestart door collinmaas, 08-10-2002 21:48:11

Vorige topic - Volgende topic

collinmaas

Als je 850 estate dakrelingen heeft zijn deze dan te verwijderen? en zo ja blijft het dak dan strak en netjes of krijg je dan een dak met lelijke uitsparingen? Zonder vind ik zelf mooier maar meestal hebben ze een dakreling, vandaar deze vraag.

Groet,

Collin

Peter

Volgens mij kan je deze zo verwijderen. Bij iedere steunpoot zit een 'klepje' waarachter een schroef/bout zit. Als deze 6 (2 x 3)bouten los zijn, kan je de dakrailing zo verwijderen. Je zal dan wel een nieuwe strip moeten kopen om de openliggende gleuf weer mee af te dekken.
Hoewel ik niet weet hoe duur een nieuwe strip kost, zal je deze vermoedelijk kunnen betalen uit de opbrengst van de verkoop van jouw dakrailing. Hier is vraag genoeg naar.

groeten, Peter

850Joris

CiteerVolgens mij kan je deze zo verwijderen. Bij iedere steunpoot zit een 'klepje' waarachter een schroef/bout zit. Als deze 6 (2 x 3)bouten los zijn, kan je de dakrailing zo verwijderen. Je zal dan wel een nieuwe strip moeten kopen om de openliggende gleuf weer mee af te dekken.
Hoewel ik niet weet hoe duur een nieuwe strip kost, zal je deze vermoedelijk kunnen betalen uit de opbrengst van de verkoop van jouw dakrailing. Hier is vraag genoeg naar.

groeten, Peter

Sterker nog degene die de dakreling koopt zou jou kunnen voorzien van een complete strip.  Jij levert dan de reling en de strips van jouw auto.  Wel wat geld toevragen uiteraard.  Ben je ook lekker samen bezig...Groet,  Joris

willem1954

Ik zou de dakrails erbij houden. het zijn vrij dure dingen, en als je 'm ooit wilt verkopen is de nieuwe eigenaar misschien wel erg blij dat ie zijn dakdrager of skibox erop kan zetten...... ik zou geen state moeten zonder dakrails!! ;)