Nieuw lid stelt zich voor.

Gestart door V70RHaarlem, 21-11-2005 17:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70RHaarlem

Om voor de liefhebbers nog even terug te komen op de 340. Dat was een ex-brandweerauto van de commandant van Brandweer leiderdorp geloof ik. Volledig in brandweeruitvoering, met oranje zwaailicht en sirene's. Wat heb ik van die auto genoten in mijn studietijd. Het mooiste was een bon onder mijn voorruit(terwijl ik verkeerd geparkeerd stond) met de tekst:
"Ook de collega's van de Brandweer dienen zich aan de regels te houden!" Maar geen bekeuring!ch!

Deze auto is nadien gekocht door een Belg die hem doormidden gezaagd heeft en er een verlengde "limo brandweerwagen" van gemaakt heeft en in de kazerne van zijn brandweer heeft gezet.

Ik zal eens kijken of ik daar nog een foto van kan vinden.

Marco
V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,

ed

En dezelfde zilveren Comets! en broertje dus. Aan de foto's te zien heb je hem bij een Volvo dealer vandaan.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

V70RHaarlem

Hi Ed,

Klopt, hij komt bij een dealer vandaan. Vond het particuliere circuit toch een beetje "eng".

Het zijn inderdaad broertjes, leuk want zoveel rijden er niet rond.

Groet Marco
V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,

Diederick

He Marco helemaal top man

we gaan elkaar zeker tegenkomen aangezien ik ook in haarlem woon
ik rij in de ph-sr-10 zwarte 850:iconr: station
veel plezier met je nieuwe roffel

Diederick :iconr:

V70RHaarlem

Top Diederick,

Ik ga binnenkort bij Jan langs om hem te showen. Ik heb hem vandaag opgehaald en wat ben ik gelukkig zeg! Heerlijk wat een fijne auto. De D5 is top, maar de R is het summum!

Ik zoek alleen nog een bagagerolhoes in een lichte uitvoering, heb jij een idee waar ik deze kan vinden. Nieuw of 2e hands. Het liefst wel in een lichte kleur ivm het alcantara kleurtje binnen.

Ik hoor het wel en zeker tot ziens!

Marco
V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,