GROTE: welk ander automerk(model) ben je gek van

Gestart door The Driver, 24-11-2005 12:32:38

Vorige topic - Volgende topic

Auke T-5R

mmm waar zal ik eens mee beginnen...
voor de zomer: AC Cobra 8)
voor de sportieve dagen een ford GT 40 :P
voor het normale gebruik mijn  850 ;D
en voor de boodschappen etc een XC-90

gr. Auke

Ton

Range Rover, vond ik al mooie auto's toen ik een jaar of 14-15 oud was.
Ondertaande (oranje) Sport versie, van de week nog ergens van dichtbij kunnen bekijken.
Heb er eigenlijk wel spijt van dat ik er geen foto van heb gemaakt, want hij is echt heel mooi (had wel een camera bij me..... dom dom dom dom).

Range Rover Sport

Range Rover Sport

Range Rover

italia

Citaat van: regiorunner op 24-11-2005 19:03:14
525 TDS 6 cylinder lijn Vorige model.... Wat een auto...

Exe uitvoering uiteraard. Wat een bak..... rijdt regelmatig in deze uitvoering, wel met chip uiteraard... ;D

Peth©oni

italia

Commentaar overbodig......... aldus geschiedde...

Amen Peth..

Peth©oni

canecorsoeric

Zie bij dit onderwerp de meest fantastische wagens de revu passeren. Zelf houd ik wat meer van log . De oude volvo's zoals de 7 en 9 serie zijn logge auto's ; bedoel hiermee alles behalve sportief. Zijn dus lekker comfortabel , relaxed om in te rijden verder ook degelijk en veilig. Waarom geen amerikaase bak? nou dat boek had ik vlot uit . Onbetrouwbaar qua techniek (elektra) en bar slechte afwerking. Wat vind ik verder mooi de Mercedes 300 S turbo diesel ; niet de aller nieuwste maar de jaren 90 modellen nog van die grote bakken . Rijdt geweldig!!!!!!!!! en plenty space. Verder Jaguar xj als topper.
Maarja mij krijg je niet uit een Volvo.

Eric
Chiaro e Tondo

LeRa

Geen ander merk, wel een ander type;

De Volvo 242 (een 142 is ook erg gaaf). Het liefst natuurlijk 1 waar een turbootje opgeschroefd is. Tegenwoordig maken ze niet meer zo vaak een sedan met 2 deuren...jammer.  (om 't nou een coupe te noemen gaat wat ver :) )

Mijn voorbeeld is de wagen van Kim Sevius, waarmee hij bijna elk jaar de Conrad Euregio Rally komt rijden :P .

RonnieDuck

Omdat Citroen nog niet genoemd was,... doe mijn dan maar een CX GT turbo. En nee ik schaam me er niet voor!!! Of een SM,..dat mag ook!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Yackall

Ander merk? Welk ander merk?  ???    ;)

De een is met een redelijk normaal budget wel aan te schaffen (niet te onderhouden, denk ik)....en de ander, tsja, toch wat meer Loterijwerk, vrees ik....

Walter

volgens mij voeren Audi, Aston Martin, Maserati en wat Amerikaans spul de het hoogste woord hier...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Eugene

was me ook al opgevallen, en dan vooral Engelse en Amerikaanse Auto's......

If it's not blown, it sucks...

s©ub@

eerlijk moet ik bekennen dat ik de laatste tijd een klein beetje begin te lonken naar de MG ZR160; al ben ik met de motor nog niet helemaal tevreden, maar dat moet aan te passen zijn gok ik zo ;D

Vind het een leuk karretje, leuk voorkomen en betaalbaar...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thuur

Ok, mijn bescheiden bijdrage..

En dit statement mag niet ontbreken (8,1 liter motor maken midden in de oliecrisis ;D)

En de ENIGE auto die 2 strepen mag dragen:

DB9 is al genoemd, en een 3200GT (met SMALLE! lampen) ook ;)

Hier laat ik het maar even bij :P

Gr 8)