Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Ja wrijf 't er nog even lekker in..

Net om half zes komt er dus een vrachtwagen met aggregaat de straat in rijden. Waarschijnlijk gaan ze 'm morgen pas aansluiten. Van "Het leger"heb ik twee jeepjes zien rijden.

Heren Essent hebben de halve dag dom staan kijken bij de hoogspanningsmast en tegen half vijf de boel weer ingepakt.. Ze gaan morgen wel verder.
Werkelijk onvoorstelbaar dat het hele gebied aan 1 kabeltje hangt.

Rudi

Net op 2 vandaag die aftandse zeug van een peijs...' Als die vrachtwagens niet waren omgevallen hadden de personenauto's de sneeuw kapot kunnen rijden '

Tuurlijk,dat is de oorzaak ;D omfg :-\
Dr.Go-Fast...

Rudi

Citaat van: Johann op 26-11-2005 18:33:07
Ja wrijf 't er nog even lekker in..

Net om half zes komt er dus een vrachtwagen met aggregaat de straat in rijden. Waarschijnlijk gaan ze 'm morgen pas aansluiten. Van "Het leger"heb ik twee jeepjes zien rijden.

Heren Essent hebben de halve dag dom staan kijken bij de hoogspanningsmast en tegen half vijf de boel weer ingepakt.. Ze gaan morgen wel verder.
Werkelijk onvoorstelbaar dat het hele gebied aan 1 kabeltje hangt.

Wel balen Johann,hoop dat het morgen weer klaar is :(

Als je wil internetten,bier staat koud ;)
Dr.Go-Fast...

The Driver

CiteerAls die vrachtwagens niet waren omgevallen hadden de personenauto's de sneeuw kapot kunnen rijden '

Echt, waar slaat die opmerking nu weer op  :o

Eveneens een onvoorstelbaar incapabel politicus.

Vertigo

Citaat van: elmarconi op 26-11-2005 15:28:53
Citaat van: Vertigo op 26-11-2005 08:57:19
Citaat van: elmarconi op 25-11-2005 23:50:53
Citaat van: elianmars op 25-11-2005 22:39:28
Ik snap niet waarom er nou nog steeds van die eigenwijze mensen zijn die weigeren om winterbanden onder de wagen te leggen.

Door die eigenwijze mensen staat half Nederland nu nog vast.

Nounounou, dat lijkt me wel iets te kort door de bocht. Extrema als vandaag zijn gewoon niet besteed aan een drukbereden landje als het onze.
Helemaal niet kort door de bocht, met winterbanden heb je totaal geen problemen.

Ik trek mijn opmerking terug. Dat was voordat ik de winterbanden erop had. Ik heb ze er sinds 09:00 opzitten, was mooi op tijd bij de Kwikfit om de wielen te wisselen. Rondje gereden, geparkeerd op stoepen en door sneeuwranden en ik kan niks anders dan je gelijk geven.
Wat een wereld van verschil!!!.
Die Duitsers zijn helemaal zo gek nog niet dat ze Winterreifen verplicht gaan stellen.

Ja mooi he, die winterbanden ;)

M a r c

Citaat van: Vertigo op 26-11-2005 19:15:32
Citaat van: elmarconi op 26-11-2005 15:28:53
Citaat van: Vertigo op 26-11-2005 08:57:19
Citaat van: elmarconi op 25-11-2005 23:50:53
Citaat van: elianmars op 25-11-2005 22:39:28
Ik snap niet waarom er nou nog steeds van die eigenwijze mensen zijn die weigeren om winterbanden onder de wagen te leggen.

Door die eigenwijze mensen staat half Nederland nu nog vast.

Nounounou, dat lijkt me wel iets te kort door de bocht. Extrema als vandaag zijn gewoon niet besteed aan een drukbereden landje als het onze.
Helemaal niet kort door de bocht, met winterbanden heb je totaal geen problemen.

Ik trek mijn opmerking terug. Dat was voordat ik de winterbanden erop had. Ik heb ze er sinds 09:00 opzitten, was mooi op tijd bij de Kwikfit om de wielen te wisselen. Rondje gereden, geparkeerd op stoepen en door sneeuwranden en ik kan niks anders dan je gelijk geven.
Wat een wereld van verschil!!!.
Die Duitsers zijn helemaal zo gek nog niet dat ze Winterreifen verplicht gaan stellen.

Ja mooi he, die winterbanden ;)

Ik kan nog steeds niet autorijden...  :'(  Maar de winterbanden er vandaag toch alvast opgelegd met één arm  ;D  Laat de sneeuw maar vallen!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Hoop dat het nog wel even stopt met sneeuwen vanacht. Ik wil morgen nog even naar Utrecht, hoop niet dat het dan dit weer is.  ;D

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 26-11-2005 16:56:36
vanmorgen heel wat winterbanden onder de auto gezet... Ben bang dat ik er vannacht van ga dromen...

En sneeuw? Het enige wat hier dwarrelde was de as van dat winkelcentrum... Waar moet ik nu weer boodschappen doen, de C1000 is C10 geworden...

Vanmiddag had je 't anders behoorlijk druk met achter je pc zitten  ;D ;D ;)

Hoewel je ook erg druk was met die S80 naar buiten zetten. Zo druk zelfs, dat je mij niet eens wilde zien (ik zat achter het glas bij een verkoper, samen met m'n pa)....... ;) ;)

Emiel

Als ik het RTL nieuws moet geloven hebben we over 9 maanden een 'baby-boom' in en rond Haaksbergen.... ;D ;)

Jan_D.

Hier in het westen hooguit een hagelbuitje; ook gisteravond en vannacht onderweg slechts een file: de politie hield bij toegangsweg van Haarlem grootscheepse controle. Eindje achter me zag iemand de file wat te laat en raakte het een en ander.

Politie stond 1 km verderop...... Had het te druk om het eind van de door hen veroorzaakte file (net achter een brug) in de gaten te houden.

Leuk hoor!

Sterkte met auto's uitgraven en wachten op elektriciteit daar in het oosten.

Groet,

Jan

mark71

Citaat van: Emiel op 26-11-2005 19:35:52
Als ik het RTL nieuws moet geloven hebben we over 9 maanden een 'baby-boom' in en rond Haaksbergen.... ;D ;)
:-X johann ??

Edwin

Vandaag hier in Apeldoorn ook weer aardig wat bijgevallen.

Gelijk van maar even van de nood een deugd gemaakt: zie foto hieronder!  :P

Vanmorgen een paar kuub sneeuw verschept en nu ligt er weer nieuwe!  >:(

@ Johann: de warme chocomelk staat klaar, dus als je in de buurt bent.. just one Tomtom away..  ;)

gr. Edwin.  8)

Reitse

Hier nog steeds erg weinig, wit waasje hier en daar. Vooral natte sneeuw.
Had wel familie die op de A50 vaststond... is maar gaan overnachten ergens in Hoenderlo. Wel grappig om te horen dat zodra er een gemeenschappelijke grote factor in het leven van mensen komt ze ineens naar elkaar toetrekken.
Wel of geen winterbanden heeft volgens mij vrij weinig invloed op het aanrijden van sneeuw, zeker niet als er gesteld wordt dat er iets van ijzel onder ligt :-\
De overheden hebben gewoon serieus misgekleund. Te laat begonnen met schuiven en strooien en dan ben je simpel gesteld de L..
Johann en andere stroomlozen sterkte, las en hoorde dat Essent zich weer van de beste kant heeft laten zien....

M a r c

We gaan nu toch weer niet discussieren over het nut van winterbanden he?

Schaf ze eerst zelf even aan, rij ermee en kom dan nog eens terug hier.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Ik weet dat ik serieuze problemen had gehad vandaag in Essen als ik geen winterbanden had gehad!  :o :o

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!