Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Klein laagje :)
Dr.Go-Fast...

Walter

Zoiets ook in Gouda, en het is nog koud zat  ;D Vanmorgenw as er nog weinig gestrooid  ;)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Viper850

Hier in het "hoge noorden" ligt zo'n 10cm plaksneeuw.

Dat het erg snel kan gaan bewees onze dorpswandeling gisteravond om ca. 22:00uur. Er was toen al behoorlijk wit, maar de weg was sneeuwvrij door het strooien. Toen we 15minuutjes later weer terug bij huis kwamen, lag er een paar centimeter op het zoute wegdek.

R.Bijl

Citaat van: VolvoMafia op 27-12-2005 09:38:21
Zoiets ook in Gouda, en het is nog koud zat  ;D Vanmorgenw as er nog weinig gestrooid  ;)

niet alleen in gouda,bergambacht was ook wit ;) ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Reitse

Zou vanmorgen naar Groningen... Dit is wel beetje winterbandenweer denk ik want met gangetje van 30 km/h waren sommigen haakse bochten toch alleen met wat voorzichtig liften en niet te wild sturen te halen. Rondje van ik denk 20 km kostte met toch bijna een uur. En nee, Groningen ben ik niet naartoe gereden, snelweg zo vol sneeuw en prut dat het mij niet zo verstandig leek...

thevolvoboy

hier in het mooie zuidlaren ligt ongeveer 5cm sneeuw :D
jammer dat het net weer is opgehouden met sneeuwen :'(

thuur

Afgelopen nacht was het bijna -10, overdag een graad of -4 met een koude wind. De 850 voelde zich helemaal thuis ;D

Toen braaf met het autootje naar huis gereden alwaar ook alles van een redelijk wit pak is voorzien.

140 door de sneeuw (ja, die Belgen strooien de linkerbaan niet overal ???) gaat trouwens prima met winterbandjes 8)

Gr ;)

Eugene

Citeer
140 door de sneeuw (ja, die Belgen strooien de linkerbaan niet overal ???) gaat trouwens prima met winterbandjes 8)

Gr ;)

Hier hetzelde weer (niet verwonderlijk als je weet hoever we van mekaar wonen) maar levensgevaarlijk met de 215'er zomersloffen over het ijs en de sneeuw  :o

If it's not blown, it sucks...

Reitse

Citaat van: thuur op 27-12-2005 17:20:54

Gr ;)
140 door de sneeuw lukt me ook nog wel op zomerbanden, vraag me af hoe je er over denkt als je ineens moet remmen voor iemand die wel verstandig de snelheid aan de omstandigheden aanpast...

thuur

Citaat van: Reitse op 28-12-2005 11:33:27

Gr ;)
140 door de sneeuw lukt me ook nog wel op zomerbanden, vraag me af hoe je er over denkt als je ineens moet remmen voor iemand die wel verstandig de snelheid aan de omstandigheden aanpast...

Ik heb ook hard moeten remmen. Geen probleem 8)

(Uiteraad had ik dit allang geprobeerd voordat ik de snelheid opvoerde ;D)

Overigens werd ik net zo vaak ingehaald als dat ik zelf heb ingehaald :P

Gr ;)

Reitse

Citaat van: thuur op 28-12-2005 13:06:19
Citaat van: Reitse op 28-12-2005 11:33:27

Gr ;)

Ik heb ook hard moeten remmen. Geen probleem 8)

(Uiteraad had ik dit allang geprobeerd voordat ik de snelheid opvoerde ;D)

Overigens werd ik net zo vaak ingehaald als dat ik zelf heb ingehaald :P

Gr ;)
Je gaat je remmen testen op de snelweg???

.. it takes all sorts... ;)

Hen3

140 door de sneeuw (ja, die Belgen strooien de linkerbaan niet overal ???)

Tja... die Belgen proberen wel de hele weg te strooien... maar een groot deel van de strooiers die ze hebben strooit gewoon slecht. De nieuwere machines uitgezonderd natuurlijk..... die komen uit Nederland ;D

Gmid

Net nog even een stukje weggeweest. -5 buiten... Was best wel een beetje glad.......
Volvo C30 '12

Rudi

Dr.Go-Fast...

Esveldt

En waar is dat? Ongeveer ;-))))))

Paul