Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

J. Hoeksema

Net lunchpauze gehad, normaal ga ik even een stukje buiten lopen met een aantal collega's, maar nu even niet!!!
We hebben nu een tochtje parkeergarage gedaan, lekker in de schaduw en o.a. zeven Volvo's geteld, waaronder één x70 classic (de mijne ;D), de rest was van dat nieuwe spul (wel mooi trouwens)
Ik zit nu weer dicht bij de ventilator!!!!!  8)

DD

nergens last van. de klimat control werkt uitstekend hier. stap straks in de volvo met airco naar huis, pak mijn zwembroek en ga met de volvo naar vrienden met een boot. Lekker afkoelen op de aalsmeerse plassen.

ief

Heb zojuist maar ff een fan op de laptop aangesloten, scheelt een stuk.
Lekker coole breeze nu... :P
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Racingbrick

Zeer blij met de in Feb afgevulde ECC, de ijsblokken vliegen je om de oren, werkt veel beter bij mn ouwe 850 dan bij mn nieuwe Espace van 1,5 jaar oud....

Wederom bewijst de kwaliteit van Volvo zich..

R o b

motor trekt inderdaad voor geen meter meer met de airco vol aan (op 24 graden) of heet dit climat control?  :-X

Aangezien ik altijd graag laag in toeren rij en zelden tijdens woon-werk verkeer boven de 3000 rpm uitkom. Uiteraard met veel gas kom ik goed vooruit, alleen dat merk je dan weer in de tank!

Van mij mag de temperatuur weer gaan zakken. Hoe is het weer in Zweden trouwens, daar ben ik vanaf maandag....zal wel weer regen zijn haha!

Gr, Rob.

daytonawim

He he, ook hier op kantoor is het om te stikken, maar gewoon rustig blijven
en af en toe buiten een peukie roken, dan lijkt het binnen niet zo warm :-)

Maar gelukkig mag ik met een half uurtje de koelkast ( lees de Volvo) weer in
om mijn dagelijkse kilometers te vreten:-), en das gen staf met dit weer en een
werkende airco  ;D ;D ;D ;D ;D

Gmid

In zweden? van 23 in 't zuiden tot 17 in 't noorden. Wel bewolkt, geen regen. Komende drie dagen ongeveer hetzelfde...

Volvo C30 '12

Rick.

Hier ook warm, maar volgens mijn collega's is mijn magazijn de koelste plek van het gebouw :D

Zouden ze daarom zo vaak iets komen vragen?
Don't waste your time always searching for those wasted years.

thuur

Zodra hier de airco stopt ga ik naar huis (in de airco zitten :P)

Vanochtend op 5 minuten tijd in de auto de buitentemp. 3 graden zien oplopen :o

Gr :-\

)()()sT

Ja lekker klusweer nu...

Vanmorgen maar wat geklooid in mn woning, maar nu ff chillen...

33 graden gaf de meter net aan onderweg... Binnen 2 minuten staat de watermeter op 3 uur  8)

Vulk

Op mijn vakantiewerk constant bakken bier en water in mensen hun wagen gaan steken. Absoluut niet aangenaam met dit weer en zo'n warm donkerblauw pakje aan. :(

edit: neen, ik mag niet aan dat bier of water komen.

Walter

Tis hierbinnen maar 32.5 graad... Beneden, boven durf ik niet te komen...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Gmid

In mijn hok is het nu ook gestegen tot rond de 31. Twee deuren verder is geen conditioning, en daar loopt het nu tegen de 40 aan......
Volvo C30 '12

breakman

Ja ik heb gehoord dat het daar idd ook heel warm is  :-X hier  (côte d'azur) is het heerlijk hier is de warmte veel beter te verdragen vind ik dan bij ons op groot terras aan villa voor privé zwembad en jacuzzi heerlijk is het leven toch en de 855 loopt hier heerlijk bij zware hellingen en zo koelt de airco wel minder  :-\ maar voor de rest doet ie het perfect  !!!
hier is het 32.5 in de schaduw en 49.5 in de zon een frisse duik doet deugd  8)

ief

Citaat van: Gmid op 19-07-2006 14:36:26
In mijn hok is het nu ook gestegen tot rond de 31. Twee deuren verder is geen conditioning, en daar loopt het nu tegen de 40 aan......
Dus 31 graden met airco? Staat ie wel aan?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...