Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Ik vind het geneens verkeerd dit weer; ik heb alleen te doen met onze Newfoundlander...Arm beest...

Ludo

Citaat van: ruud op 19-07-2006 23:01:35
GEEEELLLLLLUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIGGGGGGGGG, het is zomer,
is  toch geweldig weer! Hoor toch zo te zijn met een vakantie!!!!!!

....

Geweldig toch? Jullie niet (allemaal) ikke wel!

helemaal mee eens.  :D
het mag gerust zo blijven tot kerstmis.  ;D

Taranis

Citaat van: Rayman op 19-07-2006 23:02:03
Ik vind het geneens verkeerd dit weer; ik heb alleen te doen met onze Newfoundlander...Arm beest...

Wij hebben een Berner Sennenhond en zitten er serieus over te denken om 'm met de tondeuse te doen... het is geen gezicht maar denk dat dat beest het dan een stuk minder warm heeft. Zwarte vacht helpt ook al niet echt...

De valkparkieten hebben we vanmiddag met water overgoten, beesten kregen zowat een hartaanval van de warmte  :-\

DopdeDouwer

Zet ze ff in de roffel en rij even een stukje met ze rond  ;D
niet te lang anders vatten ze kou
Vierkant Rules

Jeroentjuh

Citaat van: Ludo op 19-07-2006 23:10:36
Citaat van: ruud op 19-07-2006 23:01:35
GEEEELLLLLLUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIGGGGGGGGG, het is zomer,
is  toch geweldig weer! Hoor toch zo te zijn met een vakantie!!!!!!

....

Geweldig toch? Jullie niet (allemaal) ikke wel!

helemaal mee eens.  :D
het mag gerust zo blijven tot kerstmis.  ;D

Gewoon het hele jaar door dit weer  8)

thuur

Nu heerlijk met een ijskoud glas bier in de airco 8)

Woonkamer 26gr. Keuken gelukkig al afgekoeld tot maar 35,5gr.

Gr ;D

The Saint

Citaat van: FelixB op 19-07-2006 12:49:07
Citaat van: The Saint op 19-07-2006 12:46:33
Het is f*cking hot, and I like it  :D

Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat dit mijn 3e week vakantie is. Lekker in mijn eigen stacaravan in Nederland  ;D Groot zwembad op de camping, klein zwembad bij de caravan, beetje 's avonds leven, veel drinken... lekker hoor.

The Saint, die dit echt nog jaaaaaaaaren kan volhouden  :-*

En (draadloos) Internet erbij wellicht  :P

Alles aan boord uiteraard. Het moet wel leuk blijven he, dat kamperen...  ;D
No shirt no shoes, no pinball

FRANQ

Citaat van: Taranis op 19-07-2006 23:14:16

Wij hebben een Berner Sennenhond en zitten er serieus over te denken om 'm met de tondeuse te doen... het is geen gezicht maar denk dat dat beest het dan een stuk minder warm heeft. Zwarte vacht helpt ook al niet echt...

De valkparkieten hebben we vanmiddag met water overgoten, beesten kregen zowat een hartaanval van de warmte  :-\

dat van de tondeuse hebben wij ook over nagedacht
maar dit werd afgeraden omdat een hond jeuist zn vacht nodig heeft om de warmte buiten te houden
daarbij zorgt het er ook voor dat de zon niet zn huid verbrand.

wij hebben dan een labrador (zwarte) maar het werd door de club echt afgeraden.

mvg
frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

elianmars

Citaat van: FRANQ op 20-07-2006 00:15:17
Citaat van: Taranis op 19-07-2006 23:14:16

dat van de tondeuse hebben wij ook over nagedacht
maar dit werd afgeraden omdat een hond jeuist zn vacht nodig heeft om de warmte buiten te houden
daarbij zorgt het er ook voor dat de zon niet zn huid verbrand.

wij hebben dan een labrador (zwarte) maar het werd door de club echt afgeraden.

mvg
frank

Vergelijk het maar met de mensen die in Verweggistan wonen. Wij kleden ons uit als het warm wordt, zij trekken steeds meer aan (van die mooie zwarte(!) jurken en zo).
Het schijnt juist te isoleren, zo'n dikke laag.

KUKO (Rob)

Yes ut begint te regenen ;D nu ff doorzetten zodat t een beetje afkoeld en mijn valkjes "parkieten' ook meer verkoeling krijgen buiten

Gmid

Regen? Ik heb hier nog geen druppel gezien...

Volvo C30 '12

ief

Citaat van: Gmid op 20-07-2006 06:38:47
Regen? Ik heb hier nog geen druppel gezien...

Graadje of 5 omlaag zou géén straf zijn.....:-\\
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

DD

even een paar uur flink plensen en dan weer snel omhoog met die temperatuur. Zal al een wereld van verschil zijn na een flinke bui. Warm weer is heerlijk maar het begint nu een beetje drukkend klam warm te worden.

Snellebaksteen

Ik hoop niet dat die regen valt op het moment dat ik net op de motor zit, niet dat ik bang ben om nat te worden maar als het zo lang droog is geweest wordt het asfalt altijd zo smerig glad de eerste regenbui.....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

DD

Citaat van: Snellebaksteen op 20-07-2006 10:26:51
Ik hoop niet dat die regen valt op het moment dat ik net op de motor zit, niet dat ik bang ben om nat te worden maar als het zo lang droog is geweest wordt het asfalt altijd zo smerig glad de eerste regenbui.....

dan zullen we morgen aan het einde van de middag wel regen krijgen bij de massale uitrek van de vakantie gangers. de anwb voorspelde gisteren al een avondspits die 8 uur duurt. Dat in combinatie met regen en daardoor gladheid gaat een hoop ellende opleveren.