Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Het heb hier van8 onwijs hard geregend met veel omweer, maar tis nu weer lekker droog  ;D

Freulig

Het mag best wel efkes nu.
Regen, regen

Snellebaksteen

Lekker warm buiten, lekker koel binnen ;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Freulig

Sorry, maar BNVI boven de 11.

31 graden, windstil en een bandenwarmer om de wereld.

SIPS Master

Hahahahaha  ;D
Up the Irons!

kcie

vanmiddag de airco van mijn V70 en die van een T5 uitgeprobeerd BBRRRRRRRRRRRRR............ ;D
Warning! This message contains hidden bugs!

V70 2.4 '99, Honda Pan European ST1100

Freulig

IT HAS BEGUN............................

Smoke on the water,
Roffels in the Sky !

Gmid

Het is

KKKKKOOOOOOOOOOOUUUUDDDDDDDDDDDDDD

20 graden of zo.....

Volvo C30 '12

Ben

Vannacht voor het eerst deze week zonder zoemende propellor geslapen. Zo heerlijk rustig

fearless

Vandaag vond ik het heerlijk weer.  ;D

ief

Het is truien weer.... ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

DD

ja hoor ik ben eens echt vrij en geen straaltje zon te zien. Als we het maar droog houden heb geen zin om op assen (truckstar festival) rond te zwemmen.

Taranis

Drie dagen heerlijk op de motor rond getoerd en alleen zondagmiddag/avond compleet uitgeregend in een hoosbui op de A28... verder heerlijk weer gehad  8)

DD

Citaat van: Taranis op 01-08-2006 11:49:30
Drie dagen heerlijk op de motor rond getoerd en alleen zondagmiddag/avond compleet uitgeregend in een hoosbui op de A28... verder heerlijk weer gehad  8)

ik reed zondag middag (17:00 ongeveer) ook op de a28 en op sommige momenten was het zicht wel heel erg klote. Er gingen veel mensen naar de vluchtstrook omdat ze niet meer verder durfde. Het was net of je in een waterval reed, overal nevel en bakken water uit de hemel. Dus petje af om dan op de motor te zitten. Wij zijn er nog 2 tegengekomen. in die stort buien.

Ik had medelij met die mensen die op de viaducten / langs de kant van de weg stonden om de truckers uit te zwaaien van het truckstar festival. De volvo hield zich trouwens prima kon met een gangetje van 90 gewoon doorrijden.
Richting assen was nog een flink eenzijdig ongeluk gebeurd. Iemand had zijn s60 stevig in de vangrail gedrukt en was weer terug geschoten naar de eerste baan (ter hoogte van een shell tankstation) Ik denk dat die behoorlijke aquaplanning gehad moet hebben.

Freulig

Eigenlijk heb ik een tijd lang op een afkoelend buitje gewacht, en ik ben het nu alweer zat...
Zon !