Het weer

Gestart door The Driver, 25-11-2005 09:41:56

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: GeertG op 08-02-2007 16:11:41
Aso parkeerder !!!   :evil:
(en geen smoesjes, want toen je aankwam lag er niets)

;D

Ik sliep nog  :P

Taranis

Citaat van: Laserblue op 08-02-2007 13:34:53
net gedaan :eusa_dance:
wel met de auto van de baas natuurlijk, die heeft gladdere banden :eusa_whistle:

Ik heb me een half uurtje lekker vermaakt ;D M'n neefje kwam natuurlijk ook nog even spelen met z'n 100x nix, stond op den duur een mannetje of 7 te kijken  :eusa_whistle:
Wel jammer dat ik gíster een proefritje in een 4x4 heb gedaan ipv vandaag  :P

Citaat van: FelixB op 08-02-2007 13:46:37
Je hebt een liftster opge-pikt?

Nee, wel nog even geprobeerd te slippen op het parkeerterrein waar je dat als je dat wilt wel kunt doen, maar ik vond het veel te eng daar :P

Emiel

Kom wat sneeuw naar Seefeld brengen... :eusa_wall:

Reitse

Sinds een uurtje komt hier wat wits uit de lucht warrelen... blijft gelukkig niet echt liggen, als de winter niet wil komen in november/december/januari dan maggie nu ook wel echt wegblijven...

Rayman

Valt me hier in Delden nog wel mee...Vanuit Losser naar huis gereden (32km) zonder rare incidenten (gewoon netjes mijn tempo aangepast). Zomerbandjes met flink profiel...Ging prima.

Alleen jammer dan al die kuddedieren die massaal op de rem gaan als er weer iemand niet genoeg geduld heeft...Ze rijden massaal veel te dicht op elkaar; geen wonder dat het land wordt platgelegd met dit weer. Men zal ook eens 5 minuten later in huis komen... :eusa_wall:

Johann

Citaat van: Rayman op 08-02-2007 17:05:24
Valt me hier in Delden nog wel mee...Vanuit Losser naar huis gereden (32km) zonder rare incidenten (gewoon netjes mijn tempo aangepast). Zomerbandjes met flink profiel...Ging prima.

Alleen jammer dan al die kuddedieren die massaal op de rem gaan als er weer iemand niet genoeg geduld heeft...Ze rijden massaal veel te dicht op elkaar; geen wonder dat het land wordt platgelegd met dit weer. Men zal ook eens 5 minuten later in huis komen... :eusa_wall:

Net even binnendoor met de R op de winterbaantjes over maagdelijk witte paden.. BVI liep aardig op.......

Rayman

Citaat van: Johann op 08-02-2007 17:06:38
Citaat van: Rayman op 08-02-2007 17:05:24

Net even binnendoor met de R op de winterbaantjes over maagdelijk witte paden.. BVI liep aardig op.......

;D

Het is ook net een groot kind!

Maar goed... Je moet wel effe van de gelegenheid gebruikmaken!

Rudy-M

Pfff, weer alarm, of was het weeralarm? Voor dat beetje sneeuw ;D

Sommigen hebben toch last van vocht in hun heldere koplampen? Nou, ik had een koplamp vol met sneeuw...

:eusa_shifty: :P

verwijderknop zit naast wijzigknop en dan alsnog op OK drukken :eusa_doh:

Turbobiker

Citaat van: Rudy-M op 08-02-2007 18:00:57
Pfff, weer alarm, of was het weeralarm? Voor dat beetje sneeuw ;D

Sommigen hebben toch last van vocht in hun heldere koplampen? Nou, ik had een koplamp vol met sneeuw...
http://img519.imageshack.us/img519/7217/sneeuwoogth9.jpg

:eusa_shifty: :P

verwijderknop zit naast wijzigknop en dan alsnog op OK drukken :eusa_doh:

Ik was hem inderdaad opeens kwijt ??? :eusa_doh: ;D
De Tussenpaus

Esveldt

george

Geen verkeerschaos : "Het Weeralarm van het KNMI heeft gewerkt ". 
:eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_liar:
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

ronbroek

Vanaf Zutphen via de A12 bij Arnhem naar huis, totaan de afslag Nieuwerbrug heerlijk door kunnen jakkeren.

Ideaal, de ene helft van Nederland thuis en de andere helft gespreid naar huis  :)

reneetje

Wat een gedoe om een eenvoudig sneeuw buitje, moet toch niet gekker worden.

En dan ook nog die  ambtenaren eerder naar huis sturen, lekker makkelijk als je je personeel niet zelf hoeft uit te betalen.

Wie werkt er hier in een comerciele instelling, en mocht ook een paar uur eerder naar huis?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Lindert Bogers

Eerder naar huis, ik moest langer blijven!!

-D©©©L-