Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

gisteren niemand mij gezien :o
even 550 km rijden richting vlissingen en bijzonder weinig 850's gezien.

denk wel dat ik macdriver gespot heb? zou dat kunnen.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

macdriver

met de volvo of de daf  ;D(en waar)

Jack v

Citaat van: jrkalf op 03-07-2011 12:17:18
Ik zit op een camping in het topje van groningen en ik kwam me zowaar een bergje volvo's tegen:

nx-vd-** antraciet zo te zien
**-FB-NH v70 nautisch blauw
JN-TP-** nautisch blauw
TJ-NG-** zilvere meeuw. V70 wat ik zo zag.

Er zwerft ook nog een Maartendeb rood actige s70 op het terein. Kleur weet ik even niet te benoemen ;)
die nx vd .. was dat een V70?  Dan was het de heer Duiven op weg naar Buitenpost ;D

Waar zit je in Groningen?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

jrkalf

Citaat van: Jack v op 03-07-2011 13:47:22
Ik zit op een camping in het topje van groningen en ik kwam me zowaar een bergje volvo's tegen:

JN-TP-** nautisch blauw

Er zwerft ook nog een Maartendeb rood actige s70 op het terein. Kleur weet ik even niet te benoemen ;)
die nx vd .. was dat een V70?  Dan was het de heer Duiven op weg naar Buitenpost ;D

ik heb niet goed op v70/850 type gelet. Ik reed undercover met mijn fiets over het campingterein. Is de heer Duiven op vakantie op de camping Lauwersoog?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Hans Duiven

JN-TP-** nautisch blauw

Kenteken is RT-BB-xx Jack.

Nog dank voor de koffie. Volgende keer maar even laten zetten door je vrouw!  :evil:

Hans

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 03-07-2011 16:12:39

Kenteken is RT-BB-xx Jack.

Nog dank voor de koffie. Volgende keer maar even laten zetten door je vrouw!  :evil:

Hans
dus toch te sterk :evil: moest je poeppe onderweg of

Hans Duiven

Nee, nee.. Ik weet wie er de broek aan heeft bij jullie thuis  ;D  Jij niet  :evil:

Jack v

yep meestal gaat het zo:

:angel:

fbm

Rond 16:30 tussen Zoetermeer en Den Haag een CY 855. Ik reed zelf in tegengestelde richting!

ulkeman

Citaat van: macdriver op 03-07-2011 13:36:56

hmm was een scania op de a27

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Spawater

Nou de

JN-TP-** nautisch blauw

De zilvere TJ-NG heb ik zojuist (rond 20.00 uur) nog gespot bij de Mac in Veenendaal..wij stonden even de avondmaaltijd te nuttigen op de parkeerplaats (woow lekker zo'n bic mac)

ChristRoffel

Gisteravond op de Deventerstraatweg kwam ik de 855, XX-GDL-X weer tegen...
En ik zag nog een geparkeerde 855 met R-bumper, kenteken 83-JPF-X.. Weet geen straatnaam, maar was ook in Zwolle..

maruska

gisteren ook weer naar enschede en terug, en geen enkele forumsticker gezien.....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

macdriver

Citaat van: ulkeman op 03-07-2011 20:21:24
Citaat van: macdriver op 03-07-2011 13:36:56

hmm was een scania op de a27

Dan was ik het niet  ;D
heb nu nog een daf 85 maar ga binnen nu en 3 maanden over naar een witte slaktros  :eusa_sick:

rsnhakan

In het oosten van het land, in mijn woonplaats, zit een 850-forummer. Deze spot ik erg vaak. Wij hadden een Electric Silver V50 R-design en nu een S60 Flamenco Red met styling pakket en spoiler. Kenteken is 90-DX-** Wie is dit? Ik kom zelf van het Volvo-forum en ben daar al iets meer dan 3 jaar lid. Ik zie je heel erg vaak. Soms een mannelijke bestuurder en soms een vrouwelijke.