Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

ira

Citaat van: Gmid op 25-06-2006 20:20:48
Vast wel... één van de honderden scenics. Jemig wat was het daar druk zeg. :-X

Ik reed overigens niet richting amersfoort, maar richting de a30, maar jullie vielen me gewoon op omdat je in kolonne reed. En in een flits zag iets wits in een hoekje op de zwarte achterruit van het witte FGG kanon. Moest een stickertje zijn.
ja, was een enorme kolonne, met z'n tweeen  ;D

Gmid

twee keer 5 meter aan glanzend volvo kanon... das toch een kolonne van 10 meter...

anyway. het viel me op.  ;D
Volvo C30 '12

Derks

Citaat van: ira op 25-06-2006 20:25:54

moet je voor dat soort evenementen geen vergunning aanvragen?

gr derks ;D

FGG

Citaat van: Gmid op 25-06-2006 20:37:29
twee keer 5 meter aan glanzend volvo kanon...

En glimmen deden ze!  8)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ira

Citaat van: Derks op 25-06-2006 20:39:12
Citaat van: ira op 25-06-2006 20:25:54

moet je voor dat soort evenementen geen vergunning aanvragen?

gr derks ;D
Nee hoor, zowel PWassink als wij hebben een forumsticker. Die geeft bijzondere privileges ;)

Derks

Als je dan ook ontheffing vwbt de snelheid hebt, gaat die sticker er bij mij ook gelijk op.

gr derks

Turbobiker

Zolang de politie je niet betrapt heb je ontheffing met de forum-sticker. Werkt bij mij redelijk goed ;) ;D
De Tussenpaus

ira

Heb je nog geen sticker dan? Voor die 5 euro kun je dat toch niet laten? Wij zoeken altijd naar de stickers, maar er zijn er maar weinig met forum sticker. Jammer. Dus ff doen. Zie ook: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13525.15
daar staat een link naar waar je de sticker kunt bestellen.
Groeten
Ira

ira

Citaat van: Turbobiker op 25-06-2006 20:48:51
Zolang de politie je niet betrapt heb je ontheffing met de forum-sticker. Werkt bij mij redelijk goed ;) ;D
Fietsen flitsen ze niet  ;D

Turbobiker

Ben wel rechtsaf het vliegtuig museum terrein af gereden... Stond wel vier keer een bord verboden voor fietsers. Zie je nu wel dat het werkt ;)
De Tussenpaus

ira

Citaat van: Turbobiker op 25-06-2006 21:12:43
Ben wel rechtsaf het vliegtuig museum terrein af gereden... Stond wel vier keer een bord verboden voor fietsers. Zie je nu wel dat het werkt ;)
tja, gezien het sport-topic zijn er veel volvo-rijders met fietsen als hobby. Volgend jaar Soesterberg met fi etsende Volvo-eigenaren? ::)
Hopelijk zit je Roffel weer snel in elkaar en kun je daar ook weer van genieten. Ik doe het je in ieder geval niet na, die afstand op de fiets!

Duell

Ik zag vandaag rond kwart voor vier op de koningskade een CY estate denhaag in rijden.
Ik reed op dat moment richting de utrechtsebaan.

Volgens mij zat er een forumsticker op !   Wie o Wie  ???

san

Zag vanmiddag een groene ,rare kleur groen trouwens, en een witte 855 op de ijsselallee(N 337) in Zwolle dacht dat er club/forum-stickers op zaten?

Bas850

Citaat van: san op 29-06-2006 18:56:04
Zag vanmiddag een groene ,rare kleur groen trouwens, en een witte 855 op de ijsselallee(N 337) in Zwolle dacht dat er club/forum-stickers op zaten?

Mhh Ramon en FGG weer samen op pad?
"to finish first, you first have to finish"

V70 grijs

vanmiddag reed achter mij (nou ja reed, meestal sta je stil) in Hengelooo (Ov) op de deldenerstraat/oldenzaalsestraat een perfect uitziende cream  yellow met heldere koplampen, zo rond 14.45 uur. je sloeg af bij Boels verhuur.

Bekende van hiero?

groeten,

Bert
volvo is for live