Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Om 10.50 uur op de Anthony Fokkerstraat in Goes de 54-RV-xx. De rode Italiaanse R die máánden over marktplaats gezworven heeft...

@®-

Vanmorgen 9.30 een CY 855 T-5R gespot op de A44 Amsterdam-Den Haag bij Oegstgeest kwam ik de snelweg op en hebben samen op gereden tot afslag naar Scheveningen.

Kenteken 70-JJ-##

fearless

Net de oude auto van mijn collega gespot hier in Zwolle. kwam vanuit de AA-landen.

blauwe 850 T5 sedan met Volan's. en er hing een karretje achter.  ;D

pwassink

Citaat van: DopdeDouwer op 08-08-2006 21:00:50
Zag gister in de buurt van Doetingem een 164 met de kap omhoog staan? Pwassink toevallig?
Kon helaas geen hulp bieden zat bij schoonfamilie in de auto Toyota

Nope, ik zat in duitsland op een zweefvliegkamp, was met de 850 dus ik was t niet ..
peter
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

RonnieDuck

Zaterdag 12 aug zag ik in een behoorlijk buitje een CY invoegen,...even bijgetrokken om te kijken wioe het was!

PEER!

even naar elkaar gezwaaid,....toch leuk dat spotten!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Laserblue

Gisteren in Germanië richting Venlo/Aachen/Köln een Saffron V70R met caravan er achter
kenteken TF-NL-xx wie o wie? ::)

Mod edit: geen volledige kentekens a.u.b. zie forumregels! (geen clublid btw ;))
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mark71

Citaat van: Zippo op 22-07-2006 19:33:03
Vandaag gespot in Enschede! (parkeerplaats thomas de key....)
Volvo 850 T-5R
Sedan
Kenteken JV-JN-**

Wie oooh wie??  ;D

Deze T-5R zag ik staan op de camping in oostkapelle.  :D
Het is een club lid!!  :D

elianmars

Van wie is de mooie groene T-5R, kenteken NJ-RD-** die vanavond rond 21.30 uur in Scheveningen over de boulevard aan het toeren was? 8)

Eugene

Rond 3 uur op de A2 bij de afslag naar de A15. Zwarte T-5R Estate (ingevoerd?) en iets later nog een antraciet metallic T-5 estate met R bumper en achterspoiler.

Ik zat in de auto van m'n pa. Bordeaxrode 850 sedan 2.5 10v G3 ;)

If it's not blown, it sucks...

Taranis

Vanmorgen om 7.50 uur bij het Oosterscheldeziekenhuis in Goes, paarse 850 estate PD-PN-xx... al vaker gezien, maar nooit opgevallen dat er zulke dikke velgen onder zitten. Staat echt goed!  8)

Rayman

Heej...Ik heb mijn vorige volvo gezien...LP-VH-** (Groene T-5R estate). Draaide bij Hengelo de snelweg A35 op richting delden...Autootje zag er mooi uit trouwens.

@®-

Net OMD gespot bij het station Leiden om 16.50.

mehn

En ik die Duitstalige meneer in die Nedelandse 855 met bodykit in de S60 kleur met dakvleugel en mega ET sticker.  ;D

Ik vergeet zijn naam elke keer ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rudy-M

Zag vandaag een hele mooie rode 855R bij Schiphol rijden. R reed net aan de Fina Total voorbij, richting centrum. Vanaf de B-stijl zwart getinte ramen. Kon niet zien of ie clubplaten en/of forumsticker had, zat zelf in een Martinair-auto met collega's.

Hoe dan ook, een goed bijgehouden rode 850 is supermooi, zelfs in de regen! Toevallig iemand van hier?

RonnieDuck

Citaat van: Rudy-M op 14-08-2006 18:20:48
Zag vandaag een hele mooie rode 855R bij Schiphol rijden. R reed net aan de Fina Total voorbij, richting centrum. Vanaf de B-stijl zwart getinte ramen. Kon niet zien of ie clubplaten en/of forumsticker had, zat zelf in een Martinair-auto met collega's.

Hoe dan ook, een goed bijgehouden rode 850 is supermooi, zelfs in de regen! Toevallig iemand van hier?

Volgens mij spotte ik die vorige week ook al een keertje!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid