Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

RRRedrunner

PG-GZ**  =RRRedrunner :)

groet Gino

pac

Citaat van: fbm op 03-10-2006 21:31:20
Vanmorgen 8:15 zwarte estate van Pac uit Zeist  gespot (hoe kan het ook anders) in Zeist. even gezwaaid ;D ;D leuk!

en ik leuk teruggezwaaid.....goed gespot!.... ;D ;D

Raf

Ben (C70ES), reed jijj vanmiddag op de E19 van Mechelen richting Antwerpen?
Ik stond aan het tankstation en zag een mooie, blauwe C70 voorbij komen met grote velgen.

Raf
De gustibus non disputandum est!

pac

Het wordt mooi op straat!!!!....reed ik vanmiddag uit mijn werk over de Maliebaan in Utrecht, reed er voor mij een zwarte v70R. 64-**-**. Vervolgens rij ik richting Zeist over de Utrechtseweg reed er achter mij een groene Glt en voor mij een blauwe T5.....ik werd er bijna blij van..... ;D ;D

Ties

Vandaag gezien (21.00) op de P-plaats bij sportcentrum Achmea healthcentre in Oss..
Een zwarte 850R Estate uit 1996 met kenteken pv-th-**
Iemand van hier?

OMD

Citaat van: Reitse op 02-10-2006 19:46:05
Zondag in Gieten, gele estate JV-JN-##, waren aan het inladen...

Das die van Tom volgens mij  ???

Vertigo

Vanmiddag op de riperdastraat in Enschede weer iemand van het forum gespot! Ik stond zelf bij het MST Ariensplein.

Mooi glimmende Zwarte 850 T-5R Estate, met xenon (**-HN-LV)

animalT5R

Vanmiddag Stef in ze rode R estate gespot.
Ging richting HHW en het was ter hoogte van Intratuin.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Emiel

Vandaag een 854 2.5 10V in de werkplaats van Serva. Met nieuwe heldere koplampen zonder vocht!

Vertigo

Citaat van: Emiel op 05-10-2006 18:02:13
Met nieuwe heldere koplampen zonder vocht!
Had ie koplampwissers? aan de binnenkant

Vertigo

Jaja, vanmiddag weer eens een forumsticker in het wild gespot.

Parkeerterrein van de UT, bij de Bastille om precies te zijn. Donkerrode 850 sedan.

Ik gok op gw850.

BenC70ES

Citaat van: Raf op 04-10-2006 18:54:32
Ben (C70ES), reed jijj vanmiddag op de E19 van Mechelen richting Antwerpen?
Ik stond aan het tankstation en zag een mooie, blauwe C70 voorbij komen met grote velgen.

Raf

Nee, was ik niet Raf, toen stond de mijne op de parking van 't werk  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Paul-S70R

Reed ik gisteren (zat 7-10-2006) om 17.15 van de A27 de A1 op met mijn S70R, mijn vrouw en dochter. Zie ik links naast mij op de Paralelbaan een knalrode 850R estate rijden. Ik zei nog tegen mijn vrouw: noteer dat kenteken! maar helaas... het enige wat ik er nog van weet is dat het begint met PG-..-.. geloof ik. Hij had redelijk wat haast! net als ik trouwens..hmm eigenlijk altijd! kan gewoon niet zacht rijden met dat ding! maar hij ging eraf bij de afslag ziekenhuis Gooi Noord, Blaricum en Huizen. Wie weet wie dat is?

Groetjes,

Paul

DerWeis

Gistermorgen bij almere in de buurt reed mijn zwager in zijn kerrie kleurige, punto gt turbo, toen ie voorbij werd gereden door een donker blauwe S70R, Hij vertelede me dat ie nog even geprobeert had om de S70 bij te houden maar tevergeefs (natuurlijk!!), En het viel hem om dat er nogal grote steekvlammen uit de pijp kwamen tijdens de accelleratie!!, Is het toevallig iemand van de club?? ;D
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

mehn

Hebben die laatste 2 berichten iets met elkaar te maken?  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: