Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Geen 850, wel de bestuurder ;)

Wij beiden op de fiets, de kroeg in en een "paar" pilsjes om de keel te smeren tijdens de Volvo-praat  ;D

(Het was gezellig Geert!)  :eusa_whistle:

mathh

Donderdagavond tussen Beek en Geleen een Laserblue gezien met handelaarplaten ???
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Sbv

Citaat van: mathh op 29-10-2006 16:34:43
Donderdagavond tussen Beek en Geleen een Laserblue gezien met handelaarplaten ???

In Landgraaf stond een Laserblue te koop, misschien proefrit?

mehn

Ja je bent niet de enige die die gespot heeft. JacquesD ook al.
We dachten eerst dat het de Laserblue was die bij Mengelers in Landgraaf staat, maar die blijkt daar nog niet binnen te zijn ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Citaat van: mehn op 29-10-2006 16:43:55

We dachten eerst dat het de Laserblue was die bij Mengelers in Landgraaf staat, maar die blijkt daar nog niet binnen te zijn ;)

Ik had het idee dat die alweer verkocht was daar ik deze niet meer te koop zie staan. Kan zijn dat ik in de war ben.

mehn

Citaat van: Sbv op 29-10-2006 16:46:26
Citaat van: mehn op 29-10-2006 16:43:55
Ik had het idee dat die alweer verkocht was daar ik deze niet meer te koop zie staan. Kan zijn dat ik in de war ben.

JacquesD had de auto te koop zien staan bij Mengelers in een advertentie. Toen hij de auto zag rijden is hij later die dag bij Mengelers naar binnen gestapt en toen bleek dat ze de auto nog moesten binnenkrijgen.
Hij heeft de advertentie toen nog eens opgezocht en daar stond inderdaad in dat de LB verwacht werd ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Mengelers heeft de auto in ieder geval niet meer te koop staan op de site. Of deze komt wederom nog binnen. Een week of 2 geleden denk ik stond deze er wel op de site dan.

Eugene

die stond vrijdagmiddag mij Frank Klijn in Heerlen. Ook met garageplaten. Heeft er een uurtje gestaan, en reed toen weer weg. Zal morgen eens vragen wat ie kwam doen ;)

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Citaat van: Sbv op 29-10-2006 16:50:43
Mengelers heeft de auto in ieder geval niet meer te koop staan op de site. Of deze komt wederom nog binnen. Een week of 2 geleden denk ik stond deze er wel op de site dan.

Is ie ingeruild op een Toyota Prius?  ??? ::) :eusa_think:

;D

Freakybaby

Domaso (zijn auto), rond 14 uur op de engelenkampstraat
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vertigo

Vanochtend om 9:00 op de A35 bij Hengelo. Bekende rode 850 R Estate met grote forumsticker op de achterruit ;)

GeertG

Citaat van: )()()sT op 28-10-2006 11:17:13
Geen 850, wel de bestuurder ;)

Wij beiden op de fiets, de kroeg in en een "paar" pilsjes om de keel te smeren tijdens de Volvo-praat ;D

(Het was gezellig Geert!) :eusa_whistle:

Inderdaad, een zelfde belevenis gehad ! Erg gezellig en voor herhaling vatbaar.
(en dan nog die 'Femina'-muziek erbij  :eusa_dance: )
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

pwassink

Weliswaar geen sticker, wel een stel bekende forumkoppen..

Afgelopen weekeinde op t kabelkrant gebeuren van Ideaal in de Achterhoek zag ik iets met dropkes voorbijkomen,
daar kwamen volgens mij ook Ira en FGG voorbij op de foto's ..

Florian, plak nu ook es een forumsticker op je drumstel ..  :eusa_dance:

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

fbm

Vandaag rond 17:00 CY sedan  met dubbele uitlaten    o----------------o  kenteken  RJ-TT-.....  en was ook erg laag bij de grond :eusa_dance: In Overvecht Utrecht
Bekende hier?

DopdeDouwer

Zag vandaag in Enschede de twelingbroer van onze auto. Ook bijna t zelfde nummer bord. Kon alleen niet zien of er een forumsticker opzat. Aangezien er behoorlijk wat forumers in Enschede zijn zou t een bekende kunnen zijn..
De auto stond vlak bij t station; als je op t perron stond kon je tussen de bosjes door zien staan.
Vierkant Rules