Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Hans, jouw zicht op de weg dient de staat niet, maar jouw kenteken vast leggen en daarmee de staatkas spekken wel ....
Snap je nog steeds niet hoe het in NL werkt ? ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Hans Duiven

Nee, want als wij onder urgentiecode A1 rijden, dan worden de bonnen zowiezo niet geïnt.
Dan vervallen de boetes.

Maar ik ga er nog wel een issue van maken bij mijn werkgever. Wellicht dat deze, met betrekking tot de verkeersveiligheid, er een zaak van kunnen maken. Weinig kan bij Koos denk ik, maar niet geschoten is altijd mis.

Hans

Kingfisher

Vandaag in Zoetermeer om 19:40 855 CY T5-R kenteken JV-PT-** ging de A12 op richting Den Haag. Geen sticker, maar vast iemand van hier  :eusa_whistle:

Meen me te herinnerendit kenteken eerder hier voorbij te hebben zien komen, maar kan het niet meer terug vinden. Anyway, tijd om 'm weer eens te wassen.........  :eusa_whistle:

DD

Signalement: zwarte 855 inc sticker
datum / tijd: 14-08-2008 +/-16:00
plaats:badhoevedorp

Omschrijving: Je had waarschijnlijk net boodschappen gedaan, zag je van de parkeerplaats rijden toen ik erop kwam.

FrankvdAa

Wie-o-wie reed er vandaag om 18.50u met zijn/haar CY 855 T-5R door het pitoreske Boekel (NB)?

Kenteken niet helemaal kunnen zien: JZ-F?-??
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Barry_C70

CY 855, Hoogkerk, Groningen, rond 17:00u, jij reed richting de Atos Origin gebouwen en ik was in de Saffron C, en gaf  netjes voorrang aan jou en ik zwaaide ook nog :) wie ben jij?

Jan_D.

Citaat van: DD op 15-08-2008 11:13:26
Signalement: zwarte 855 inc sticker
datum / tijd: 14-08-2008 +/-16:00
plaats:badhoevedorp

Omschrijving: Je had waarschijnlijk net boodschappen gedaan, zag je van de parkeerplaats rijden toen ik erop kwam.

Ha, je hebt me voor de tweede keer gespot!  :eusa_clap:
En ook nog op dezelfde plaats!!

Ronbroek

Citaat van: Hans Duiven op 14-08-2008 19:51:05
Citaat van: mehn op 09-08-2008 14:48:29
De grootste fabel is dat een paal niet van voren mag flitsen, óf dat een paal niet in het donker mag flitsen. Allemaal onzin, want dan zou zo'n paal niet genoeg opbrengen de verkeersveiligheid niet genoeg dienen.

De kleur waarmee zo'n paal flitst (andere kleur lens) heeft ook niets te maken met wel of niet verblinden, maar met het tegenlicht dat zo'n paal dan meestal heeft.

Ik vind die van voren flitsende krengen levensgevaarlijk in het donker.
Net weer een paar diensten in Emmen op de ambu gedaan en als je 'snachts met spoed door zo'n flits rijdt, dan zie je even niets meer. Je rijdt dan heel wat meters zonder goed zicht.
Gelijk verbieden deze methode van flitsen, wat mij betreft.

Hans

Daar heb je straks in de Lifeline xx geen last meer van  :o  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

ief

Gespot, 15 augustus in Zell am See een DOP 855R, kenteken: PB-BD-** met forumsticker.
Zover ik kon zien met 3 personen in de auto, want het regende nog al.
Wie o wie?? :)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Johann

Zwarte T-5R in een laadkuil aan de Tolstraat....

Wie oh wie?  :eusa_whistle:

MichielMaas

Vandaag gespot bij Volvo de Beemd.  :eusa_clap:
Was daar vanochtend ook. Heb jullie binnen gezien maar waren druk in gesprek en foto's aan het maken.

MichielMaas

O ja, bijna vergeten. Ik heb volgens mij 'autogek', 'pure powerrrrrrr' gespot afgelopen vrijdagmiddag in Culemborg. ik reed in een 855 DOP in de buurt van de camping.  ;)

Boeijke

Citaat van: MichielMaas op 16-08-2008 19:58:06
Vandaag gespot bij Volvo de Beemd.  :eusa_clap:
Was daar vanochtend ook. Heb jullie binnen gezien maar waren druk in gesprek en foto's aan het maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XGLJZF8Z.jpg

Had je maar ff gemeld joh!

Hoe meer zielen........................ :D

Willem

MichielMaas

Volgende keer , zeker weten. We waren er ieder geval. Heb ik je niet een keer meer gespot??? Uithof Utrecht, donkere kleur 850. ?? :eusa_think:

Boeijke

Lijkt me stug. Kom daar zelden tot nooit.

Willem