Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Entuscan

Wees tevreden, ik was er bijna 5 kwijt :(
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BenC70ES

... de reden dat de mijne geen T5 is... en ook dat de catalogusprijs (2e hands) van een 2.4T hoger is in België.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Entuscan

Citaat van: BenC70ES op 19-08-2004 23:49:51
... de reden dat de mijne geen T5 is... en ook dat de catalogusprijs (2e hands) van een 2.4T hoger is in België.
Bwoa ge betaalt wel wat meer taks per jaar ;)
en zover ik weet is de cat waarde van een 2.4T toch nog altijd lager als van een T5. Niet veel maar toch lager
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BenC70ES

CiteerBwoa ge betaalt wel wat meer taks per jaar  ;)

Ja als je er heel lang mee rijdt komt het misschien wel duurder uit, nuja verzekering scheelt ook wel wat.

Citeeren zover ik weet is de cat waarde van een 2.4T toch nog altijd lager als van een T5. Niet veel maar toch lager

Bij de C70 lag ze toch iets hoger... tweedehands kom je ze voor ongeveer dezelfde prijzen tegen, enkel de 2.0T is wel een stuk goedkoper, maar meestal minder uitgerust en die mist toch een beetje power.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mario

Mensen,

svp weer een beetje on topic, we dwalen nu wel heel ver van het onderwerp af  ::)
:) ;) :(

Erik_M.

Vrijdagochtend 20/8  op weg naar het werk, zag ik in Rijswijk (ZH) een paar auto's voor mij een gele T5-R Estate rijden.  'k  kon er niet bijkomen om het kenteken te lezen omdat het redelijk druk was en de de bestuurders van de auto's voor mij verschrikkelijk aan het kloojen waren, volgens mij waren ze het gaspedaal kwijt ofzo.  >:( :(

Afijn, het was de T5-R die ik een tijdje geleden ook al gespot had, alleen was ik 'm een tijdje  "kwijt" geweest.  Nu bleek ook waarom ik  'm  "kwijt "was, hij parkeerde nu n.l.  in de nieuwe parkeergarage van de Shell in Rijswijk.

In die bewuste parkeergarage moet volgens mij ook nog een antraciet 850 R sedan geparkeerd staan.  Toen n.l. de Shell parkeergarage in aanbouw was kon je deze 2 Volvo's zomaar langs de weg geparkeerd zien staan. Sinds de garage in gebruik genomen is, staan ze niet meer op de gebruikelijke plaatsen langs de weg.  Achter op de 850 R heb ik een Hooftman sticker gezien ....  

groeten
eRik

Amieke850

Citaat van: Boba Fett op 09-09-2004 20:32:39

Ik zag geen forumsticker.. Iemand van hier ??

Voel je 'm...??  ;)

Reitse

Ik voel nix.....

Amieke850

ach ja, ik vind het wel een grappige paradox... kan aan mij liggen...

Raf

ik dus ook niet! geen sticker op het achterste van mijn 850!
dit even totaal ter zijde!  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

BartT5R

Bah Raf, wat doe je flauw.
Dat is geen sticker van Bobbejaanland of zo zelle, tis ne schwonne wer.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Raf

ik zal dat is even uitleggen!

toen wij (mijn vriendin en ik) de auto net gekocht hadden, wou zij daar direct een (grote) sticker opplakken van ikweetalnietmeerwat.
ik heb toen hevig gereageerd, en haar duidelijk gemaakt dat ik niet wil dat het een auto wordt met een achterruit vol stickers.
als ik dus nu zeg dat ik er een (kleine) sticker wil ophangen gaat ze altijd hard protesteren! dus geen stickers. :P
ik moet wel zeggen dat ik het wel mooi vind ook! dus erg vind ik het zeker niet. :)

voila, nu weet iedereen het! ik lig onder de sloef!  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

denkweb

We plakken er gewoon eentje op als je ff niet oplet...

BartT5R

Bij de volgende meeting zal er per ongeluk eentje op je achterruit vallen, just put the blame on Denkweb.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

mark20v

En dát is nu dé reden dat die sticker buitenop en niet binnen geplakt moet worden ;D
Volvo separates men from the boys