Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

Citaat van: gewoon peter op 30-03-2009 09:55:30
Citaat van: marcelV70R op 29-03-2009 17:14:53
vanmiddag in parkeergarage in Almere-centrum
op de invalide parkeerplaats
een CY estate met forum sticker
in midden aan de bovenkant van het achterraam
en een club kenteken houder.

Marcel

Marcel, gewoon even genieten van de schitterende architectonische hoogstandjes in Almere. En gewoon even langs media markt en alle andere winkels die open waren. Die invalidenplek was wegens plaatsgebrek. Groet, Peter

haha, ja was weer erg druk overal
heb ook een paar rondjes moeten rijden voor een plekkie!!
maar om hem nou op een invalide plaats te parkeren gaat me net te ver!!

Marcel

Reitse

Vanmiddag bij UMCG, een zeer serieus kijkende Barry ;)

RRRRR_Ramon

Maandagmorgen op de A6 richting Lelystad ter hoogte van Almere-Buiten Oost een 855 Cream Yellow met kenteken 38-TV-**.

Had er redelijk de gang in met zo'n 140 km/u schat ik. Ik incognito met Slopel Combo.  :eusa_shhh:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Freakybaby

## RB FT donkere 855 met geblindeerde ramen en stikker stond geparkeerd langs de amstel, ongeveer ter hoogte van de A9 onderdoorgang. Was rond 17.20 vanmiddag.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

gewoon peter

Citaat van: marcelV70R op 30-03-2009 18:20:11

Marcel

Marcel, gewoon even genieten van de schitterende architectonische hoogstandjes in Almere. En gewoon even langs media markt en alle andere winkels die open waren. Die invalidenplek was wegens plaatsgebrek. Groet, Peter

Marcel

Hallo Marcel. Voor je me van a-sociaal gedrag gaat beschuldigen (en mijn berichtje teruglezend had je daar alle reden toe), wij hebben een zoon die helaas van een rolstoel gebruik moet maken. Je had de kaart kunnen zien, lag voorop het dashboard. groet, peter

BeRnd

Mijdrecht, Midrethstraat, 855 T-5R DOP met putdeksels en forum sticker?
Wie-o-wie?   :eusa_doh:
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

san

Zou ik morgen dan eindelijk een stikkert in het wild zien, ff n stukkie rijden naar Margraten  :P

marcelV70R

Citaat van: gewoon peter op 30-03-2009 21:25:57
Citaat van: marcelV70R op 30-03-2009 18:20:11

Marcel

Marcel

Hallo Marcel. Voor je me van a-sociaal gedrag gaat beschuldigen (en mijn berichtje teruglezend had je daar alle reden toe), wij hebben een zoon die helaas van een rolstoel gebruik moet maken. Je had de kaart kunnen zien, lag voorop het dashboard. groet, peter

ok ik ben alleen langs de achterkant gereden!!
dus kon kaart niet zien liggen
weer een misverstand uit de wereld!!

Marcel

macdriver

Citaat van: gewoon peter op 30-03-2009 10:01:58
Citaat van: macdriver op 29-03-2009 16:56:10
gisteren rond 1300 uur bij strand horst een cy estate die de snelweg richting amersfoort opdraaide
Had volgens mij alleen geen forumsticker
Ik knipperde nog met mijn vrachtwagen ;D

Ja wij weer en in de buurt van H'wijk kans erg groot. Maar even langs bij dat nieuwe kasteel Horloo, ziet er leuk uit, maar een prijzen. Hebben zelf oog op zo'n boerderijtje iets terug richting Nulde. Kijk wel uit naar volvo's, maar helaas geen vrachtwagen gezien. Groet, Peter
hou in vervolg ook een daf van de mcdonalds maar in de gaten en ik kwam je tegemoet rijden vanaf mijn laatste los adres op strand horst ;D

Thys

Heb je de Mercedes ingeruild? Hoeveel van die trucks rijden er eigenlijk rond?

macdriver

24 trucks maar ik heb nooit op een mercedes gezeten hoor ik rij met een daf 85cf met dag cabine en daar hebben we er maar 1 van en toevallig is dat mijn eigen auto ;D

gewoon peter

Citaat van: macdriver op 30-03-2009 22:10:38
Citaat van: gewoon peter op 30-03-2009 10:01:58
Citaat van: macdriver op 29-03-2009 16:56:10
gisteren rond 1300 uur bij strand horst een cy estate die de snelweg richting amersfoort opdraaide
Had volgens mij alleen geen forumsticker
Ik knipperde nog met mijn vrachtwagen ;D

Ja wij weer en in de buurt van H'wijk kans erg groot. Maar even langs bij dat nieuwe kasteel Horloo, ziet er leuk uit, maar een prijzen. Hebben zelf oog op zo'n boerderijtje iets terug richting Nulde. Kijk wel uit naar volvo's, maar helaas geen vrachtwagen gezien. Groet, Peter
hou in vervolg ook een daf van de mcdonalds maar in de gaten en ik kwam je tegemoet rijden vanaf mijn laatste los adres op strand horst ;D

Zal m'n best doen, maar m'n vrouw moet af en toe ook een stukje rijden.  :eusa_doh:

JorritV70

Gisteren pal voor mijn werk (N378 Rijksstraatweg in Voorst) werd een zwarte V70 met Titans aan de kant gezet door 2 motoragenten, ik zag dit in een glimp door het raam. Ik dacht wat doet mijn auto van de oprit af??? ??? Ik ging er op af, en zag dat de ramen niet geblindeerd waren, gelukkig mijn V70 stond nog gewoon op de oprit :eusa_shifty:. Toen ik bij de auto aan kwam reed hij net weg, agenten nog even gesproken, zij waren aan het oefenen om het stopteken te geven vanaf de motor. :eusa_think:

GRoet Jorrit

Ps. ik sluit mij aan bij de opmerking dat als je gespot wil worden je echt een CY moet nemen. Ik rijd 40 dkm per jaar maar ben me zelf nog geen een keer tegen gekomen, en ik kan nou toch niet zeggen dat ik een standaard onopvallende V70 rijd

irian paul

Citaat van: Vertigo op 30-03-2009 17:26:02
Ik kwam zojuist rond 17:00 op de Zweedsestaat in Deventer een Zwarte T-5R sedan met blokjes grille en R-achterspoiler tegen, was dat iemand van hier?

En dan heb je mij ook nog nooit gespot?
ik werk aan de arnsbergstraat (GD)

FGG

Citaat van: t5karel op 29-03-2009 22:59:03
Dat die verrekte CY's  en masse gespot worden(hoezo schaars) ;D.Je zou d,r haast weer 1 voor aanschaffen :eusa_wall:.

Je zou bijna een mooie witte (R) nemen. :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: