Even voorstellen.

Gestart door gjg, 14-09-2006 12:32:12

Vorige topic - Volgende topic

gjg

Hallo allemaal,

Ik bezoek al wat langer het forum als gast en heb me een week of 4 geleden geregistreerd, maar omdat er nog geen foto`s zijn van mijn volvo heb ik me nog niet voorgesteld, bij deze.

Ik ben Gert Jan woon in Belgie en werk in landgraaf en maak veel km. voor werk en hobby ( partime docent in Antwerpen )
Ik ben van jong afaan opgegroeid met volvo`s. Pa was vertegenwoordiger en vond dat hij een betrouwbare auto nodig had nadat hij wat problemen had met franse auto`s. Dus: 144, 244, 244. Toen hij overleed (nee, geen ongeluk met de auto) erfde ik de 244 op gas. Reed geweldig maar de auto was van pa dus wat "beladen"
Toen maar ingeruild tegen een 740 turbo intercooler station. Reed als een speer en veel plezier van gehad.

Omdat we een oude boerderij kochten was een busje een beter vervoermiddel en kocht ik een toyota hi-ace 24 turbo diesel op grijs kenteken. Niet kapot te krijgen, 4 ton mee gereden totdat mijn vrouw hem anderhalve maand geleden vakkundig de nek omdraaide, motor opgeblazen.
Omdat het huis ver af was na 4,5 jaar kon ik weer eens uit gaan kijken naar een 850 station maar ik viel achterover van de prijzen in Nl. Dan maar zelf zoeken en na wat moeite doen een mooie v70 tdi uit Italie gehaald met 170 000 km op de teller en onderhoudsboekje keurig ingevuld. ( wat `t waard is ) Schilde € 4000 aan bpm. Hebben en kennen ze niet in Belgie.
Na controle bij de dealer ( ACL Hasselt, iedereen aan te raden, vroeg geen werkplaatskosten voor vervangen van koplampunit, voorkeuring en uitlenen van kentekenplaten ) auto laten keuren en nee geen extra kosten voor spoiler, staat de auto op kenteken.

Ondertussen al weer 3500 km gereden en hij doet `t geweldig. zeker na zo`n lawaaierige bus!

Waarschijblijk kom ik naar de bijeenkomst de 23 ste in born, maar ik moet uit A`werpen komen dus ik zie wel.

Ja ik weet ook dat `t nix is zonder foto`s maar die komen er aan hoor.

Zo, ik wens jullie en mezelf veel plezier op`t forum en hoop nog het eea te kunnen leren van jullie.

Gert Jan

Eugene

Leuk verhaal en welkom op het forum :)

De 23e is er in Born bar weinig te doen, ik zou in Urmond langskomen als ik jou was ;D

Ben benieuwd naar de foto's

If it's not blown, it sucks...

FGG

Welkom op 't Forum, Gert Jan.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

pwassink

Welkom hier, Gert-Jan. 

En een gedegen volvo historie, die ene japanse misstap ach die vergeven we je wel ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

gjg

Ok, sorry, Urmond dan, is toch bijna `t zelfde.

)()()sT

Welkom!

Dus het wordt nu ook uitkijken naar een Belgische V70 in de omgeving Landgraaf/Heerlen e.o.  ;)

Werk je op een middelbare school in L'graaf? Een vriendin van  me ook....

Tot de 23e waarschijnlijk!

Domaso

Welkom op het forum en tot de volgende week zaterdag in Urmond.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

anders kunnen we zaterdag altijd foto's maken!

welkom
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

gjg

hallo Joost,

Nee, ik heb een eigen praktijk in Schaesberg.
Als ik les geef is dat in Antwerpen aan een opleiding voor osteopathie.

Niek

Welkom en veel plezier op het forum en met de roffel!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

teddy

welkom hier en dat je veel fijne kilometers mag maken.