Het deed wel even pijn.

Gestart door Arjan53, 30-12-2006 17:07:57

Vorige topic - Volgende topic

Arjan53

Na 17 jaar en bijna 400.000 km. heb ik afgelopen zomer mijn oude trouwe 740 ingeruild voor een prachtige 850 met alles er op en eraan 10 jaar oud maar met slechts 132.000 km.
dus nauwelijks nog ingereden.
Het is wel even wennen het vertrouwde volvo geluid is nu vervangen door iets wat op een naaimachine lijkt ( 5 cil. ) ik heb geen verwarmde stoelen meer maar wel weer een functionerende cigaren aansteker. Dat was het enige wat kapot was in de 740.

Waar ik ook erg aan moet wennen is de hoge achterkant van deze sedan en omdat ik mezelf ken, soms is boem Ho leek het mij verstandig sensoren in de achterbumper te bouwen alleen hoe krijg ik die bumper eraf.

Wie kan mij dat vertellen of verwijzen naar een site waar ik die informatie kan vinden.

Alvast bedankt

MUKKES

17 jaar????? wow....  :o  :o

geen idee van je bumper, maar heb je foto`s?

welkom!

Jeroentjuh

Citaat van: Arjan53 op 30-12-2006 17:07:57
Wie kan mij dat vertellen of verwijzen naar een site waar ik die informatie kan vinden.

Hier is een heleboel informatie te vinden, ff zoeken dus  ;D

Claudia

Citaat van: Arjan53 op 30-12-2006 17:07:57

Het is wel even wennen het vertrouwde volvo geluid is nu vervangen door iets wat op een naaimachine lijkt ( 5 cil. )

Klinkt nou niet bepaald complimenteus :eusa_shifty:

Citeer
ik heb geen verwarmde stoelen meer maar wel weer een functionerende cigaren aansteker.

Waarom heb jij dat dan niet?
Die van mij is bijna 15, en heeft wél stoelverwarming!

Maareh...welkom, Arjan! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Arjan53

Ik heb al heel wat gevonden vooral over het demonteren van de achterbumper van de 70 dus ik heb al wel een idee waar ik moet gaan zoeken.
Claudia zo'n 5 cil. maakt gewoon een heel ander geluid en die stoelverwarming is optioneel dus het zit er in of niet net zoals mijn oude open dak maar dat is allemaal weer in te bouwen.
Ik ben best heel erg blij met deze hoor alleen na 17 jaar 740 is het wel omzien naar een heel gelukkige periode.

Claudia

We wachten geduldig op de foto's van 'm! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"