Vraagje: Foto's Volvo's per type?

Gestart door Sem, 06-06-2012 11:06:12

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Is het misschien een idee om topic's van foto's in bepaalde categoriƫn te zetten?

En dan bedoel ik in het kader van:

-Dikke 200's
-Dikke 300's
-Dikke 400's
-Dikke 700's
-Dikke 800's
-Dikke S/V40's
-Dikke S/V50,s (S50 is gewoon S40N)
-Dikke S/V60,s
-Dikke S/V70,s
-Dikke S80's
-Dikke S/V90's/900's
-etc.. etc..

Overdreven denk je misschien, maar soms wil ik inspiratie opdoen en dan zoek je je helemaal het schompers... Vandaag dacht ik.. Leuk ff kijken naar Dikke S80's, want dat zie ik bijna nooit. Nou, succes!

Met dit idee, zou ik gewoon bijvoorbeeld bij "Dikke S80's) kunnen kijken..

Mij lijkt het handig/leuk, maar ik denk dat er weinig voorstanders zijn.. toch probeer ik het bij deze.  :)

Sem  ;)

Snellebaksteen

Op zich een goed idee, scheelt ook een hoop commentaar op leleijke hokken aangezien je niet in de categorie kijkt  die je zowieso lelijk vindt, alleen krijg je in de S70/V70 klasse veel vervuiling van verschillende type's. Of wil je dan ook nog een V70N en V70NN categorie aan gaan maken?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

kulk

Sem

Citaat van: Snellebaksteen op 06-06-2012 11:13:06
Op zich een goed idee, scheelt ook een hoop commentaar op leleijke hokken aangezien je niet in de categorie kijkt  die je zowieso lelijk vindt, alleen krijg je in de S70/V70 klasse veel vervuiling van verschillende type's. Of wil je dan ook nog een V70N en V70NN categorie aan gaan maken?
Ik denk dat het niet verkeer is om de V70N en de NN te onderscheiden..  De 850 en de X70 zou ik dat wel bij elkaar houden, want dat is toch een type wat hiet algemeen als gelijk wordt gezien.

kulk

Misschien alles gewoon onderscheiden, het is toch niet zo'n probleem om een categorie meer of minder te maken?

Sem

Citaat van: kulk op 06-06-2012 11:37:32
Misschien alles gewoon onderscheiden, het is toch niet zo'n probleem om een categorie meer of minder te maken?
Dat bedoelde ik ook eigenlijk..  De N en NN ook apart... S80N dus ook los van de S80..

Teddy81

Ik vind het ook wel een goed idee, maar je mag er wel een apart board van maken in Off-topic bijvoorbeeld.
En... ik zou er ook een eigen moderator op zetten, want ik ben bang (weet eigenlijk wel zeker) dat er fouten gemaakt gaan worden.
En wat doe je met een 850 met x70 neus? Waar zet je die?

)()()sT

Citaat van: Sem op 06-06-2012 11:30:49
De 850 en de X70 zou ik dat wel bij elkaar houden, want dat is toch een type wat hiet algemeen als gelijk wordt gezien.

:eusa_whistle:

Maar goed, als er geopperd wordt misschien een off-topic board voor N-rijders op te nemen gebeurt dit ook niet, dus dit ook vast niet ;D ;)

Johann

Sem

Citaat van: Teddy81 op 06-06-2012 16:03:02
Ik vind het ook wel een goed idee, maar je mag er wel een apart board van maken in Off-topic bijvoorbeeld.
En... ik zou er ook een eigen moderator op zetten, want ik ben bang (weet eigenlijk wel zeker) dat er fouten gemaakt gaan worden.
En wat doe je met een 850 met x70 neus? Waar zet je die?
een 850 met n x70 neus blijft n 850, maar maakt nog niet uit, want die zitten in hetzelfde topic. Om er nou meteen een moderator op te schroeven gaat me ver.. Wilde het juist simpel maken. ;) Fouten komen in ieder topic voor..

Citaat van: Johann op 06-06-2012 16:44:33
Laten we wel wezen... Daar is Volvo-Forum.nl voor.

Tja, maar daar zit ik (en velen) niet op en het is gewoon off topic. Bovendien posten we al met allerlei Volvo's, maar het is niet gesorteerd. Persoonlijk lijkt me dat wel prettig (lees:mooi) :)

Miel850

Leuk idee.
Waar wacht je nog op  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.