Ex van ZIPPO te koop?

Gestart door J. Hoeksema, 02-09-2005 21:54:11

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Citaat van: Joenes T-5 op 18-12-2005 15:12:08
Of jullie het nou leuk vinden of niet (denk t 2e) ik blijf hier lekker rondhangen hoor... Heb echt helemaal nix met dat blauwe Franse lijk.. :cwm8:

tis echt heel zwaar zonder, ben nog steeds echt helemaal gek van dat monster, WAT EEN POWER!!!!

Maar waarom moet hij dan meteen weg?Je kan hem toch ook uit de verzekering halen en in een garage box zetten?

Dr.Go-Fast...

Joenes T-5

Dat is heel makkelijk, als volgt: het afgelopen anderhalf jaar heeft me enorm veel geld gekost, het komende halfjaar gaat me ook enorm veel geld kosten.. daar komt ook nog bij dat ik wel een huurhuis heb, straks weer naar school ga en dan ook geen werk meer.. zo'n verkoop levert toch wel lekker op en dan is het rekensommetje snel gemaakt...:) heb bijna 2 jaar ongelovelijk veel plezier beleeft aan de auto en die gedachte zal nooit verdwijnen (bleeegh, wordt wel erg sentimenteel zo) het komt later wel weer als ik de boel op een rijtje heb...

Rudi

Citaat van: Joenes T-5 op 18-12-2005 17:58:12
Dat is heel makkelijk, als volgt: het afgelopen anderhalf jaar heeft me enorm veel geld gekost, het komende halfjaar gaat me ook enorm veel geld kosten.. daar komt ook nog bij dat ik wel een huurhuis heb, straks weer naar school ga en dan ook geen werk meer.. zo'n verkoop levert toch wel lekker op en dan is het rekensommetje snel gemaakt...:) heb bijna 2 jaar ongelovelijk veel plezier beleeft aan de auto en die gedachte zal nooit verdwijnen (bleeegh, wordt wel erg sentimenteel zo) het komt later wel weer als ik de boel op een rijtje heb...

Oke,sterkte er mee dan ;)
Dr.Go-Fast...

Joenes T-5

elianmars

Er zijn nog genoeg 850's hoor. Als je straks wel weer de financiele middelen hebt, gewoon weer eentje kopen en lekker tunen.
Kun je weer volop gaan genieten.

De situatie is nu eenmaal zoals het is, toch? ;)

Eugene

Citaat van: elianmars op 18-12-2005 14:55:41
Citaat van: M a r c op 18-12-2005 14:50:11
Citaat van: Joenes T-5 op 18-12-2005 11:52:49
Nou ja zeg wat flauw ;D , het gaat toch om mijn mooie vriendin, of gunnen jullie haar nix? ;D;D;D:P

Jawel hoor! Stuur ze maar langs  ;D

;D ;D

Hoeveel zullen datzelfde niet gedacht hebben (waaronder deze persoon)?

De meesten denken het allen, sommige zeggen het ook  ;D

If it's not blown, it sucks...

Joenes T-5

En er is maar 1 die het heeft! ;D ;D ;D ;D ;D