onder de motorkap, hoe ziet het er daar uit?

Gestart door Lindert Bogers, 17-12-2005 14:21:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M a r c

#75
Hahahahaha, klopt helaas niet helemaal meer, zal 'm wel bijwerken....


ná de Elandrun!  Maar we krijgen sowieso concurrentie van een 440 Turbo met Arjen de Jong, dat ding komt hoogstwaarschijnlijk met slicks aan de start....... (slik).  :-\  Wat ik eigenlijk niet snap aangezien je wagen een APK moet hebben. En met slicks kom je écht niet door de APK.....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Johann

Heb je nog meer foto's?

Het lijkt of je 't zelfde probleem hebt als ik met de S70...

Drie kleuren wit..  ;)

M a r c

Citaat van: eugene op 15-03-2006 23:25:49
Citaat van: Johann op 15-03-2006 23:22:30
- KYB gasfilled shocks all around

waarom geen gele koni's?

Omdat het eigenlijk een low-budget project moest blijven..... Overigens doen die goedkope KYB's het helemaal niet slecht.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Johann op 15-03-2006 23:26:42
Heb je nog meer foto's?

Het lijkt of je 't zelfde probleem hebt als ik met de S70...

Drie kleuren wit..  ;)

Ik moet 'm nog wassen..... heb alleen de bodykit geverft (jaja, met een verfroller) en de plekken voor de stickers schoongemaakt  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Toch niet Latex muurverf voor binnen hoop ik..  ;)

Vertigo

Citaat van: eugene op 07-03-2006 10:46:59
Het nieuwe onderdeel is dat wat het mooiste uitziet :P

Ik gok op de kleppendeksel. En dan de CF variant
idd...


Enne, wat dat poetsen betreft? motorruimte begin ik niet aan, dan kan ik dat straks dagelijks gaan schoonmaken met de afstanden die ik afleg...

Eugene

Citaat van: M a r c op 15-03-2006 23:27:30
Citaat van: eugene op 15-03-2006 23:25:49
Citaat van: Johann op 15-03-2006 23:22:30
- KYB gasfilled shocks all around

waarom geen gele koni's?

Omdat het eigenlijk een low-budget project moest blijven..... Overigens doen die goedkope KYB's het helemaal niet slecht.

Dat low budget is niet echt gleukt aan de mods lijst te zien  ;D

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: eugene op 15-03-2006 23:33:41
Citaat van: M a r c op 15-03-2006 23:27:30
Citaat van: eugene op 15-03-2006 23:25:49
Citaat van: Johann op 15-03-2006 23:22:30
- KYB gasfilled shocks all around

waarom geen gele koni's?

Omdat het eigenlijk een low-budget project moest blijven..... Overigens doen die goedkope KYB's het helemaal niet slecht.

Dat low budget is niet echt gleukt aan de mods lijst te zien  ;D

Aan accesoires en onderdelen zit er meer op dan dat de wagen me kostte.....  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Erg gaaf marc.  :D  Maar je krijgt wel concurrentie, klant van mij heeft samen met een vriend van hem een 440 turbo gekocht speciaal voor de elandrun. Reden vorig jaar met een 740 op slicks mee.  :)

M a r c

Citaat van: fearless op 16-03-2006 21:52:10
Erg gaaf marc.  :D  Maar je krijgt wel concurrentie, klant van mij heeft samen met een vriend van hem een 440 turbo gekocht speciaal voor de elandrun. Reden vorig jaar met een 740 op slicks mee.  :)

Weet ik...  Arjen de Jong.  Rijdt nu weer op slicks mee. Nu maar hopen dat het regent  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

Hmmm, vind ik niet echt eerlijk. Sterker nog, ik vind dat dit niet moet kunnen. Slicks zijn niet straat legaal, dus ook niet voor de Elandproef. Aan de andere kant, die slicks kunnen niet eens opwarmen, maar goed, das een ander verhaal. Iedereen moet gewoon met zijn APK gekeurde straatauto verschijnen.

Verder ziet je "hok"  ;) er echt cool uit Marc. Ik ben heel benieuwd wat je klaar kan stomen daar in Lelystad.  ;D

Jeroentjuh

#87


Streetlegal Asfaltband die ook aan de FIA regelementen voldoet. 13 t/m 16 inch en kost rond de 100 euro per band, en je kan nog kiezen tussen medium soft en midium hard..... Leuk om eens lekker te gummen....

CeeBee

Hier wonen de paarden............................

Moet nog eens uitgemest worden een keertje. ;D
V70N 2.5T AWD


M a r c

Citaat van: fearless op 16-03-2006 21:52:10
Erg gaaf marc.  :D  Maar je krijgt wel concurrentie, klant van mij heeft samen met een vriend van hem een 440 turbo gekocht speciaal voor de elandrun. Reden vorig jaar met een 740 op slicks mee.  :)

Het heeft 'm dus niet mogen baten  ;D  Ze namen het wel erg sportief op want zij waren 1 van de eersten die me kwamen feliciteren.  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl