Mistlampen

Gestart door Chris850, 06-03-2003 19:53:02

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

walter;

volgens mij kun je ook de boordcomputer het verbruik van gas mee laten nemen hoor...

in de oude GLE van mijn vader zat het gas namelijk gewoon gekoppeld op de brandstofmeter en werd ook de km -> 0 via de boordcomputer weergegeven op gas EN benzine...

kwestie van je gas door een goeie techneut laten inbouwen denk ik
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Chris850

Zo ist maar net. Ik vind het mooi uitzien en ze kunnen nogal functioneel zijn. Als ze irritant zijn dan merk ik dat toch zo, dan laat ik ze toch gewoon uit ???

denkweb

Was jij dat gisteren die in mn bek scheen?? :-)

Kosten voor voeren van mistlicht bij geen mist: €. 120,00

Raf

Citeerwalter;

volgens mij kun je ook de boordcomputer het verbruik van gas mee laten nemen hoor...

in de oude GLE van mijn vader zat het gas namelijk gewoon gekoppeld op de brandstofmeter en werd ook de km -> 0 via de boordcomputer weergegeven op gas EN benzine...

kwestie van je gas door een goeie techneut laten inbouwen denk ik
bij mij is zowel de gas als de benzine aangesloten op de boordcomputer. maar die metingen van de gas zijn niet echt acuraat! dus of het de moeite is?

Raf
De gustibus non disputandum est!

Paco

Als je gas ook aangesloten zit op je boardcomputer dan is het verbruik niet 100% juist... ong 20% bij optellen en je zit redelijk in de buurt. Er is "niemand" bij wie de comp het exact aangeeft.

km->0 kan je inderdaad wel goed gebruiken. Bij mij staat hij bij volle gastank op 490... zodra die op 80 staat is mijn gastank zo goed als leeg... kan dus 400km rijden met 55liter.