melding boordcomputer

Gestart door Jimbo, 29-12-2005 09:45:30

Vorige topic - Volgende topic

Jimbo

??? Hallo mensen,

Weet iemand of de melding DISC in de boordcomputer met de remmen te maken heeft of toch met de ingebouwde big front radio? Ik had in mijn vorige 850 geen BC zitten en tijdens een proefrit in een R zag ik dit regelmatig verschijnen. Iemand enig idee?

gr. Jim.

mehn

Citaat van: Jimbo op 29-12-2005 09:45:30
Weet iemand of de melding DISC in de boordcomputer met de remmen te maken heeft of toch met de ingebouwde big front radio? Ik had in mijn vorige 850 geen BC zitten en tijdens een proefrit in een R zag ik dit regelmatig verschijnen. Iemand enig idee?

Nee, heeft met beide zaken niets te maken.
Wat het wel betekent? Gebruik de geavanceerde zoekfunctie eens met het trefwoord "disc", dan gaat er een wereld voor je open  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jimbo

Dank je, ik was de "  " vergeten er voor en achter te zetten in de zoekfunctie en dan vind je dus niets wat er mee te maken heeft. Maar als ik het nu goed begrijp schijnt het een storing tussen de boordcomputer en de schakelaar te zijn. Hij staat nog bij de dealer en haal hem morgen op. Gelijk maar even bellen of ze het nog even na willen kijken.

mehn

Citaat van: Jimbo op 29-12-2005 10:02:08
Dank je, ik was de "  " vergeten er voor en achter te zetten in de zoekfunctie en dan vind je dus niets wat er mee te maken heeft. Maar als ik het nu goed begrijp schijnt het een storing tussen de boordcomputer en de schakelaar te zijn. Hij staat nog bij de dealer en haal hem morgen op. Gelijk maar even bellen of ze het nog even na willen kijken.

De " en " zijn normaal gesproken niet nodig, alleen krijg je dan in dit geval ook een heleboel hits waar je niets aan hebt  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jimbo

Citaat van: Jimbo op 29-12-2005 10:02:08

Gelukt, de garage heeft het inmiddels verholpen en het lag idd aan een verbinding die niet goed was.