Ja, ff voorstellen

Gestart door Koenta Kinte, 20-12-2005 21:33:11

Vorige topic - Volgende topic

Koenta Kinte

Hallo Roffelaars,

Het is er nu dan toch van gekomen naar enig zoekwerk op het internet heb ik nu dan ook een Volvo en wel een 850 estate.

Met nog wel een paar kleine probleempjes o.a

Temp meter blijft op 5 uur staan en af en toe iets er boven.
Ook al rijd ik meer dan 100 km's  op de snelweg.
Ik heb deze auto net een week.
Maar de verwarming werkt ook niet optimaal.
Ten minste ik krijg erg koude poten.
Dus ik ben ook zeer benieuwd naar de oplossing van dit probleem

Tja en mijn achter ruitenwisser doet het af en toe. (half en daarna moet ik hem helpen)

Groeten Koenta

Turbobiker

Welkom Koenta. Met je problemen kan ik je niet zo snel helpen. Maar ik ben wel benieuwd hoe jij je achterruitenwisser helpt op de snelweg ;)

Netjes met foto.

Hoe zit het met de km's enzo?
De Tussenpaus

mehn

Citaat van: Koenta >> GEVONDEN op 20-12-2005 21:33:11
Tja en mijn achter ruitenwisser doet het af en toe. (half en daarna moet ik hem helpen)

Dan moet je héél snel lid worden van de Volvo 850 Club. De oplossing hiervoor staat in de volgende "Roffel"  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Welkom hier!

De oplossing voor het probleem met de kouwe poten staat in het technisch forum. Daar is pas een topic over geopend. Iemand anders had er ook problemen mee.

Topic staat hier: http://www.volvo850forum.com/index.php?board=3;action=display;threadid=10868;start=msg171647#msg171647

thuur

Mooie auto hoor!

Vervang je thermostaat en ruitewisser moet je echt demonteren en schoonmaken. Zoek maar es op het forum ;)

Veel veilige km's en een berg plezier gewenst 8)

Gr ;D

Zippo

Hier een link hoe je 't moet doen v.w.b. de thermostaat!

http://www.volvospeed.com/Repair/thermect.php

why-not

hee koenta,
mooie wagen veel plezier ermee

kasper2

welkom koenta,een zeer goede keus,een leuke naam voor je auto zou zijn ,kinte, past mooi bij elkaar  koente kinte,gr kasper 2 easy ryder  ;D ;D

R.Bijl

hey welkom hier,je problem kan je nu wel oplossen met bovenstaande posts :D

grt.Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Koenta Kinte

Citaat van: Turbobiker op 20-12-2005 21:49:02
Welkom Koenta. Met je problemen kan ik je niet zo snel helpen. Maar ik ben wel benieuwd hoe jij je achterruitenwisser helpt op de snelweg ;)

Netjes met foto.

Hoe zit het met de km's enzo?

Haha, ik heb er een touwtje aangemaakt en via een katrol door het portierraampje kan ik hem dan terug trekken. Maar echt handig is het niet  :D

Nou mijn roffel heeft net, echt net 160.000 KM's gelopen  :) Voor een 850 dus net half ingereden. Verder zit er eigenlijk niet zoveel op. Het is denk ik één van de laatste. Op het kenteken staat 15 December 1996. Tis een 2L 10V. Met wel elektrische ramen voor. En een schuifdakkie. En half skai stof. Ohja en een honden rek. Verder is het een heel erg fijne stille auto. Met een mooie 5-cilinder sound  ;D

Groeten Koen

(Ofwel Koenta Kinte)

Koenta Kinte

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de tips en de reacties, erg leuk forum zo!

Groeten,

Koenta Kinte

The Saint

Citaat van: Koenta >> GEVONDEN op 21-12-2005 22:19:22
Citaat van: Turbobiker op 20-12-2005 21:49:02Haha, ik heb er een touwtje aangemaakt en via een katrol door het portierraampje kan ik hem dan terug trekken.

Oh my god, gaan we de Volvo met allerlei touwtjes bedienen? Zijn we zo diep gezonken?  ;)

Welkom op het forum Koenta, en suc6 met het oplossen van de probleempjes (waarbij ik je helaas niet kan helpen)!

Koenta Kinte heeft het hier natuurlijk al snel koud in vergelijking tot zijn thuisland he  ;)
No shirt no shoes, no pinball