nog iemand belangstelling?

Gestart door why-not, 15-04-2006 10:46:05

Vorige topic - Volgende topic

why-not

CiteerTja, je kunt voor dat geld ook een gloednieuwe Dacia Logan kopen, met waarschijnlijk een aantal leuke extra's er op. Het is maar wat je met je geld wilt doen. Ík zou t wel weten, áls ik het geld zou hebben....

Dat dan weer wel ;)

elianmars

Citaat van: Joris_Scholte op 15-04-2006 17:17:19
Tja, je kunt voor dat geld ook een gloednieuwe Dacia Logan kopen, met waarschijnlijk een aantal leuke extra's er op. Het is maar wat je met je geld wilt doen. Ík zou t wel weten, áls ik het geld zou hebben....

In zo'n Dacia wil je toch nog niet dood gevonden worden?  :-X :-X

Taranis

Citaat van: elianmars op 15-04-2006 17:46:53
In zo'n Dacia wil je toch nog niet dood gevonden worden?  :-X :-X

Die kans is anders aardig groot gezien de EuroNCAP score  ::) Snap ook wel dat dat ding geen drol kost maar toch, een airbag die te laat afgaat is toch een beetje lullig...

b0nkolok

Citaat van: why-not op 15-04-2006 10:46:05
mooie auto, alleen stevig aan de prijs denk ik.

http://www.degroene-goes.nl/occasions/?id=57220

Beetje te prijzig en idd jammer van dat stuur (en vlgs. mij ook de zitkuipjes?). Maar ja, ze worden steeds zeldzamer. 300 paardjes betekent meestal ook een chipje etc., dus staat van onderhoud en mechaniek lijkt me het belangrijkste als iemand overweegt naar Goes te trekken.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Taranis

Citaat van: b0nkolok op 15-04-2006 18:13:20
als iemand overweegt naar Goes te trekken.

Eventueel wil ik alvast wel eens gaan kijken mocht iemand interesse hebben, maar lijkt me gezien de prijs sterk ;)

M a r c

Citaat van: why-not op 15-04-2006 10:46:05
mooie auto, alleen stevig aan de prijs denk ik.

http://www.degroene-goes.nl/occasions/?id=57220

Beetje te prijzig en idd jammer van dat stuur (en vlgs. mij ook de zitkuipjes?). Maar ja, ze worden steeds zeldzamer. 300 paardjes betekent meestal ook een chipje etc., dus staat van onderhoud en mechaniek lijkt me het belangrijkste als iemand overweegt naar Goes te trekken.

Die wagen kennen wel wel. Is van een van de monteurs van De Groene geweest. Superbak.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

...en vlgs. mij ook de zitkuipjes?

Zijn gewoon de originele R-stoelen hoor.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

johan283

erg aan de prijs.  :o

Voor dat bedrag moet de wagen perfect zijn en een lagere kilometer stand hebben. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de wagen verkocht wordt.....  :-X