Autodata programma

Gestart door Jimbo, 29-01-2006 11:32:39

Vorige topic - Volgende topic

Jimbo

Ik heb een CD met het programma Autodata. Hier kun je alle specificaties, reparatietips en storingscodes  vinden van alle automerken. Wie heeft er ervaring met dit programma en is het net zoiets als Vadis waar ik wel eens van gehoord heb?

Gr. Wieger.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jimbo

Citaat van: M a r c op 29-01-2006 11:50:05
Je hebt 'm toch? ;)

Je hebt wel gelijk Marc, maar heb nog niet de moeite genomen om het te installeren. Ga ik gelijk even doen. Maar ken je het programma?

Roy V70R

Citaat van: Jimbo op 29-01-2006 11:32:39
Ik heb een CD met het programma Autodata. Hier kun je alle specificaties, reparatietips en storingscodes  vinden van alle automerken. Wie heeft er ervaring met dit programma en is het net zoiets als Vadis waar ik wel eens van gehoord heb?

Gr. Wieger.

Je kunt het eigenlijk niet vergelijken met Vadis, omdat Vadis specifiek voor Volvo is.
AutoData is meer een universeel programma waar je veel technisch gegevens van auto`s uit kunt halen.
Bij ons op het werk hebben de monteurs er wel baat bij, en zijn ook zeer tevreden over het programma.

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Jimbo

Ik heb hem geïnstalleerd en het is wel een mooi programma, maar net wat je zegt Roy het is voor alle merken, maar je kunt er echt veel uithalen.

Roy V70R

Citaat van: Jimbo op 30-01-2006 16:18:02
Ik heb hem geïnstalleerd en het is wel een mooi programma, maar net wat je zegt Roy het is voor alle merken, maar je kunt er echt veel uithalen.

Als iemand Vadis bij mij bestelde, dan deed ik er meestal Auto-Data gratis bij. ;D
850 GLT - 855 T5 - V70R