[850 CLUB MEETING] ALV 21-01-2006

Gestart door Emiel, 02-01-2006 20:32:46

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: Johann op 05-01-2006 13:34:06
Citaat van: Esveldt op 05-01-2006 13:22:16
Is toch wel duidelijk dat dit over Zippo gaat!!! Grappig, inderdaad Marc, hap hap hap.

Paul

In aanvang eigenlijk meer Walter. De opmerking van Zippo in zo verre dat ik weet dat zijn 850 op dit moment in de winterstalling zit en dat je dan ook geen heil ziet in 't bezoeken van de ALV. Dat valt bij mij wel onder de noemer geen zin ja. Kun je zeggen dat je verplichtingen hebt. De ALV staat al ruim vantevoren op de agenda. Je maakt mij gewoon niet wijs dat je voor deze ene dag met je werk geen regeling kunt treffen.
Als je een dagje iets anders "moet" doen dan kan het vaak ook wel. Dus conclusie is dat je er geen moeite voor wilt doen. Zeg dan gewoon "Het rot me niet, ik kom niet"

Voordeel is wel dat we dan meer kroketten per man hebben. Even rekenen.. 400 leden, 40 man op de LV, tel uit uw winst..
Mja, het rot me wel maar de landenwedstrijd waar ik bij moet zijn is eerder vastgesteld dan dat ik de datum van de ALV wist... Daarbij was er voor mij geen regeling te treffen, systeembeheer moet aanwezig zijn, we zijn met z'n tweëen en de andere zit lekker en verdiend in de sneeuw.
Ik vind het een beetje kort door de bocht om mensen die netjes aangeven niet te komen ivm werk af te hakken, je kent hun situatie niet, oordeel daar dan ook niet over.

Zippo

Citaat van: Johann op 05-01-2006 13:34:06
Citaat van: Johann op 05-01-2006 12:04:43
"Ik kan niet"

Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
Een vakantie plan je ook en dan zeg je ook niet twee weken vantevoren "Ik kan niet"..

Je weet al zo lang dat de ALV in Januari is.

Was een k*tsmoes zeg..  >:(
Citaat van: Esveldt op 05-01-2006 13:22:16
Is toch wel duidelijk dat dit over Zippo gaat!!! Grappig, inderdaad Marc, hap hap hap.

Paul

In aanvang eigenlijk meer Walter. De opmerking van Zippo in zo verre dat ik weet dat zijn 850 op dit moment in de winterstalling zit en dat je dan ook geen heil ziet in 't bezoeken van de ALV. Dat valt bij mij wel onder de noemer geen zin ja. Kun je zeggen dat je verplichtingen hebt. De ALV staat al ruim vantevoren op de agenda. Je maakt mij gewoon niet wijs dat je voor deze ene dag met je werk geen regeling kunt treffen.
Als je een dagje iets anders "moet" doen dan kan het vaak ook wel. Dus conclusie is dat je er geen moeite voor wilt doen. Zeg dan gewoon "Het rot me niet, ik kom niet"

Voordeel is wel dat we dan meer kroketten per man hebben. Even rekenen.. 400 leden, 40 man op de LV, tel uit uw winst..

Johann, het gaat mij niet om de kroketten! ;D
Baal er ook van om niet te kunnen komen... ik ben er tenslotte elk jaar geweest.
En ja de volvo staat ook in de stalling.
Maar ik heb een verhuizing in de planning (zoals je weet) en kan dan elke zaterdag gebruiken!!

Zippo

Bas850

Wat een gezeik weer ;D Je mag blij zijn als je 10% van je leden haalt op een ALV. En die 90% die niet komt moet achteraf niet zeiken :-X

Maar ik ga ook proberen te komen.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Frisian Viking

Heb me net opgegeven.

Ik kom uit Fryslan. Komen er meer uit het noorden.

Kunnen we eventueel de "wijzen uit het oosten" weer treffen bij Beekbergen?

Groetjes Bauke

Jan_D.

Het is wel te hopen dat het tijdens de ALV (ongeacht het aantal aanwezigen / beschikbare kroketten gezellig blijft!

Jan

Esveldt

Citaat van: Jan_D. op 05-01-2006 22:42:24
Het is wel te hopen dat het tijdens de ALV (ongeacht het aantal aanwezigen / beschikbare kroketten gezellig blijft!

Jan

Ik weet het wel zeker!!!

Paul

M a r c

Ik heb net besloten om de 21e dan toch maar de zaak een dagje dicht te doen. Want ik wil ook 10 kroketten  ;D  ;D  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RonnieDuck

Kan ik het ook afhalen,..wip ik wel even langs,..... Ja lekker met mosterd erbij!!

whahaha
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

animalT5R

Citaat van: Johann op 05-01-2006 12:04:43
"Ik kan niet"

Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
Een vakantie plan je ook en dan zeg je ook niet twee weken vantevoren "Ik kan niet"..

Je weet al zo lang dat de ALV in Januari is.

Was een k*tsmoes zeg..  >:(
Johann,Ik kan niet ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Frans Harkema

Citaat van: Jan_D. op 05-01-2006 22:42:24

De kroketten worden meestal niet zo heet gegeten als ze worden opgediend, of zoiets...... 8)

mehn

Citaat van: animalT5® op 06-01-2006 01:09:47
Johann,Ik kan niet ;D

Haha, een van de weiningen met een goede reden  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

RRRRR_Ramon

Het is te hopen dat niet iedereen komt, we zitten aan de 500 leden. Waar moet je die kwijt bij Campman ???  :o Vorig jaar kon ook al niet iedereen zitten  ;).

En............. kom je nooit meer aan je kroketten gemiddelde.  8)

Wij (Gea en ik) komen trouwens wel  ;D

Zou het leuk staan een 142 kontje tussen al die 850's  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

mehn

Citaat van: RRRRR_Ramon op 06-01-2006 07:56:29
Zou het leuk staan een 142 kontje tussen al die 850's  ::)

Daar ga je maar mee naar de V44 vereniging  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Frans Harkema

Citaat van: RRRRR_Ramon op 06-01-2006 07:56:29

Zou het leuk staan een 142 kontje ::)

Hmmm, kun je maar beter geen breedtestreepje nemen......... ;D