Volvo Almathea velgen

Gestart door @®-, 04-01-2006 17:15:10

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Vanmorgen even naar de zaak geweest om de banden erom te leggen.

Bij het balanceren de schrik van de dag, ze slingerde als een gek, dus ik dacht dat ze zo krom waren als een hoepel.
Even gekeken, maar het bleek dat ze niet goed op het balanceer apparaat zaten  :eusa_dance:

elianmars

Toch zit er aardig wat opgeplakt, zo te zien......

Mathilde

Citaat van: @®- op 16-11-2008 15:51:16

Bij het balanceren de schrik van de dag, ze slingerde als een gek, dus ik dacht dat ze zo krom waren als een hoepel.
Even gekeken, maar het bleek dat ze niet goed op het balanceer apparaat zaten  :eusa_dance:

http://img362.imageshack.us/img362/2709/dsc0142smallme0.jpg

Resultaat van noeste arbeid is altijd MOOI!
Leuk, gedetailleerd verhaal.

Vraagje: zijn de Thor velgen nou donkerder dan de Canisto's of is dat bedrog? De Canisto's lijken me lichter, maar ik kan in het draadje niet terugvinden dat je donker wilde gaan of zou gaan. Behalve zwart poedercoaten, dat heb ik ook met belangstelling gevolgd ;)

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 16-11-2008 23:42:42
Toch zit er aardig wat Heel Veel opgeplakt, zo te zien......

Heb je geprobeerd de banden te draaien gezien de hoeveelheid lood die nodig was?

De velgen zien er wel heel netjes uit!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

@®-

Citaat van: Mathilde op 18-01-2009 22:19:35
Citaat van: @®- op 16-11-2008 15:51:16

http://img362.imageshack.us/img362/2709/dsc0142smallme0.jpg

Resultaat van noeste arbeid is altijd MOOI!
Leuk, gedetailleerd verhaal.

Vraagje: zijn de Thor velgen nou donkerder dan de Canisto's of is dat bedrog? De Canisto's lijken me lichter, maar ik kan in het draadje niet terugvinden dat je donker wilde gaan of zou gaan. Behalve zwart poedercoaten, dat heb ik ook met belangstelling gevolgd ;)
Klopt de Thor velgen zijn vele malen donkerder dan de Canisto's.

Citaat van: Freakybaby op 19-01-2009 13:51:43
Citaat van: elianmars op 16-11-2008 23:42:42
Toch zit er aardig wat Heel Veel opgeplakt, zo te zien......

Heb je geprobeerd de banden te draaien gezien de hoeveelheid lood die nodig was?

De velgen zien er wel heel netjes uit!
Had ik kunnen doen, kwam ik ook achter naderhand.  Maar toen zat het er al op en lagen de velgen al in de schuur. Toen vertelde mijn collega dat het ook zo kon.