startonderbreker

Gestart door arjen, 12-04-2003 15:23:11

Vorige topic - Volgende topic

arjen

Weet iemand hoe ik dat ding uit kan schakelen? Ik vind het namelijk nogal lastig om iedere keer het 'knopje'in te moeten drukken voordat ik kan starten...

KIM

Bij mijn startonderbreker is het laast per ongeluk gebeurd. Ik haalde de accu klem van de accu voor een periode en toen ik hem er weer opzette moest ik de startonderbreker opnieuw "inleren".
Het boekje beschreef dat ik het sleuteltje in de startonderbreker moest doen en het contact op aan moest draaien. Ik had het systeem nu geleerd dat ik de startonderbreker niet meer hoefde te bedienen.
De juiste methode was met de startonderbreker sleutel erin de sleutel naar stand 1 te draaien en vervolgens het sleuteltje weer te verwijderen.
Misschien dat je hier iets aan hebt.....

arjen

Het sleuteltje IN de startonderbreker? Is dat in het normale contactslot? Dan moet het inderdaad ook mogelijk zijn om hem weer uit te zetten...

KIM

Ik heb er zo'n speciaal blakje bij met twee contacten. Deze moet je eerst in het startonderbrekercontactdoosje steken. Het ledje stopt dan met knipperen en het contact kan dan met de gewone sleutel via het contactslot ingeschakeld worden.

arjen

Volgens mij heb ik dat allemaal niet aan mijn stuur hangen. Wat is trouwens een ledje? Een klein knipperlampje?

KIM

ja

denkweb

Bij de dealer kunnen ze het ding ook onklaar maken. Laat het echter niet weten bij de verzekering ;-)