Leuke Volvo's (let op: grote foto's)

Gestart door Johann, 08-01-2006 11:04:30

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: Walter op 18-02-2015 15:24:03
Pfff dat is feller dan daglicht lijkt me

Hij heeft ook een demo filmpje waar die zegt dat het 's avonds geen zin heeft, dan zijn de verkeersborden te verblindend.
Ik zie de functie er ook niet van maar wel grappig dat iemand het probeert. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

KIM

Citaat van: leons850 op 18-02-2015 16:01:18

Hij heeft ook een demo filmpje waar die zegt dat het 's avonds geen zin heeft, dan zijn de verkeersborden te verblindend.

Tijdens de VOMAC 2010 reed Hengeveld ook met een leuke set voorop. Toen viel het me idd op dat verkeersborden verblindend werden.
Maar man wat een licht!!!!

leons850

Citaat van: KIM op 18-02-2015 17:56:22
Citaat van: leons850 op 18-02-2015 16:01:18

Tijdens de VOMAC 2010 reed Hengeveld ook met een leuke set voorop. Toen viel het me idd op dat verkeersborden verblindend werden.
Maar man wat een licht!!!!

Dat verblinden vind ik al bij mijn grootlicht, hier zit gewoon hallo geen licht in. BlijKbaar dus wel.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

grijzev70tdi

Vind het bij me pa op de V70 al mooi zat. Zeker nadat ik ze van de week even fatsoenlijk heb afgesteld

Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Citaat van: leons850 op 18-02-2015 14:55:23
Dat net zoiets als deze mafkees: klik voor filmpje.
Mwuh, het ligt er natuurlijk aan waarvoor de lampen worden gebruikt... Idd zijn ze zo te zien en ook zoals hij zelf al zegt; te sterk voor de verkeersborden.

Maar ik kan zo toch wel een aantal mensen in het buitenland opnoemen die hier dagelijks ook zo mee rijden (en dan op een Toyota Landcruiser of Range Rover) die er superblij mee zijn als ze de woestijn door moeten.  Denk hierbij o.a aan de Kalahari en Namib dessert

LekkeRRRR

Boeijke

maruska

beide op foute wielen ;D

lastig instappen bij de CY, maar wel gaaf zo'n opberghokje
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Auk

Auke
Volvo. for life

viking_in_shorts

Kwam er vandaag weer 1 tegen...

elianmars

mehn

Citaat van: elianmars op 01-03-2015 10:41:27
Mooie wagen!! 8)

In ieder geval beter dan de vorige ;D
Man, wat vind ik die lelijk... :-\

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thijsvanderplas

thijsvanderplas

Stukje meegereden .......  in de blauwe  :o

viking_in_shorts

Wat mij betreft een rare plek om de aansluiting voor de motorverwarming te monteren